سمانه بیرامی‌باهر عضو تیم اسکی صحرانوردی کشورمان که برای ادامه تمرینات خود به پیست شمشک رفته بود با برخورد نامناسب مسئولان پیست مواجه شد و از تمرین کردن وی جلوگیری کردند.

به گزارش مشرق، سمانه بیرامی‌باهر عضو تیم اسکی صحرانوردی کشورمان که چندماه پیش به عنوان نماینده ایران در مسابقات اسکی بین‌المللی ارمنستان شرکت کرده بود برای ادامه تمرینات خود به پیست شمشک می‌رود ولی مسئولان این پیست از حضور وی برای برگزاری تمرین جلوگیری می‌کنند.

سمانه بیرامی باهر در این خصوص گفت: هفته گذشته به پیست شمشک رفتم با توجه به اینکه عضو تیم ملی هستم و کارتی داریم که نوشته شده در تمامی پیست‌ها برای تمرین می‌توانیم حضور داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: محل تمرین ما همین پیست‌ها هستند ولی یکی از مسئولین پیست که قبلا مربی تیم ملی ما نیز بوده به دلایلی اجازه نداد وارد پیست شوم.

بیرامی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف فدراسیون داخل پیست رفتم اما این مسئول گفت وی را "کت بسته" پایین بیاورید و اجازه ندهید کفش اسکی بپوشد. مگر من مجرم بودم که اینگونه با من رفتار می‌کنند، مگر کار خلاف قانون انجام داده‌ بودم؟

وی افزود: برادر این مسئول نیز به من گفت کسی دوست ندارد تو را اینجا ببیند بعد از آن هم حرف‌های زشتی به من زد و آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

بیرامی تاکید کرد: این صحبت‌ها و اتفاقات برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد و به نظر من اینگونه صحبت‌ها و برخوردها شایسته ملی‌پوش اسکی ایران نیست. من نماینده ورزشکاران ایران هستم که در تیم ملی فعالیت می‌کند.

وی در پایان افزود: محل تمرین من همین جاست و جای دیگری برای تمرین نداریم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    الان ديگه زورشون به فدراسيون نميرسه دختر مردم و دارن اذيت ميكنن. متاسفم واقعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس