کد خبر 534299
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه از برجام یک عبور کردیم و باید برجام 2 را آغاز کنیم، گفت: برجام 2 عبارت از برنامه جامع و اقدام مشترک ملی است و باید با ایجاد فرصت‌های شغلی، رشد 8 درصدی را در 10 ساله دوم افق چشم‌انداز برنامه ششم محقق کنیم.

به گزارش مشرق، محمد نهاوندیان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم زنجان و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیام راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران همان شعار آغازین انقلاب است که استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت است و این حضور پر شور و شکوه مرد‌م نشان می‌دهد که مردم ما همچنان بر پیمان و بعیت آغازین خود پایبند هستند و مسیر عزت و شکوفایی کشور را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما امروز در منطقه با مسائل جدی امنیتی روبه‌رو هستیم، ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان سرزمین امن منطقه به اتکای وحدت و انسجام مردم است که مرتبا اثرگذاری خود را نشان می‌دهد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و ضامن امنیت است، ادامه داد: ان‌شاء الله این وحدت و انسجام با حضور حداکثری در انتخابات جلوه خواهد کرد.

وی در مورد برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: خوشبختانه با جهت‌گیری‌های مقام معظم رهبری که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تبیین کردند رویکرد دولت هم مشارکت حداکثری مردم در صحنه اقتصادی و تقویت بنیه‌های تولید ملی استفاده از فرصت گسترش ارتباطات بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در کشور با رویکرد صادراتی و با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان است.

نهاوندیان با بیان اینکه همچنان که رئیس‌جمهور تاکید کردند ما از برجام یک عبور کردیم و باید برجام 2 آغاز کنیم، ادامه داد: برجام 2 عبارت از برنامه جامع و اقدام مشترک ملی است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا با ایجاد فرصت‌های شغلی رشد 8 درصدی در 10 ساله دوم افق چشم‌انداز را همچنان که در برنامه ششم که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است محقق کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رویکرد دولت مشارکت حداکثری مردم در صحنه اقتصادی و تقویت بنیه‌های تولید ملی استفاده از فرصت گسترش ارتباطات بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در کشور است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس