نسل طلایی سال 92 منچستر یونایتد متشکل از پل اسکولز، دیوید بکام، نیکی بات، رایان گیگز، فلیپ و گری نویل که در آکادمی فوتبال شیاطین سرخ پرورش یافتند آخرین خروجی‌ها موفق تیم‌های پایه منچستر بودند.

به گزارش مشرق، نسل طلایی سال 92 منچستر یونایتد متشکل از پل اسکولز، دیوید بکام، نیکی بات، رایان گیگز، فلیپ و گری نویل که در آکادمی فوتبال شیاطین سرخ پرورش یافتند آخرین خروجی‌های این آکادمی به حساب می آمدند که برای خود اسم و رسمی در فوتبال جهان دست و پا کردند.تمام بازیکن این نسل ابتدا نزد دن آشورت آب دیده شده و سپس به بازیکنان کارآمدی برای سه‌شیره مبدل شدند.

این نسل طلایی عنوان‌های فراوانی چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی برای انگلستان به همراه آورد.

البته رقیب اصلی یونایتدها من سیتی در مجاورت استادیوم اتحاد آکادمی بزرگ و مجهزی برپا کرده و دراقدامی زیرکانه از دن آشورت خواسته تا در راس مدیریت این آکادمی فعالیت کند.

این آکادمی جدید‌التاسیس در نظر دارد برای تیم آبی‌ها منچستر استعدادیابی کند و به مانند نسل 92 بازیکنانی را پرورش دهد.

 

منچستر یونایتد در حال حاضر در رده زیر 21 سال تیمی قوی را در لیگ دارد اما در تیم زیر 18 سال نتوانسته توفیقی کسب کند و در لیگ این رده سنی در مکان آخر قرار دارد.

شیاطین سرخ در نطر دارند نیکی بات را به عنوان مربی رده سنی 18 تا 21 انتخاب کنند اما بازیکن اسبق قرمز‌های منچستر هنوز جواب قطعی به این پیشنهاد نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس