کد خبر 523750
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

سنگربان اسپانیایی من‌یونایتد به شایعاتی که درباره احتمال پیوستنش به رئال مادرید وجود دارد، گفت که از وضعیتش در اولدترافورد راضی است و برنامه‌ای برای پیوستن به سفیدپوشان پایتخت کشورش ندارد.

به گزارش مشرق، با محرومیت یک ساله‌ای که رئال مادرید را از خرید بازیکن تا پایان ماه ژانویه سال 2017 منع می‌کند، شایعاتی فراوانی درباره دست به کار شدن کهکشانی‌ها برای خرید مهره‌های موردنظرشان از جمله داوید دخه‌آ در ماه ژانویه سال جاری، منتشر شده است، اما این دروازه‌بان اسپانیایی شخصاً احتمال پیوستنش به کهکشانی‌ها را رد کرد و گفت می‌خواهد در فهرست اسطوره‌های من‌یونایتد از جمله پیتر اشمایکل ملحق شود.

دخه‌آ که تابستان امسال در شرف پیوستن به رئال مادرید قرار داشت و تنها به خاطر تعلل دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد برای ارسال مدارک لازم به فیفا، از رفتن به مادرید بازماند، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من از وضعیتم راضی هستم و دارم از آن لذت می‌برم. من به تیمم ایمان دارم. اشمایکل و فن‌درسار بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر بودند. آنها اسطوره‌های منچستریونایتد هستند و این همان جایگاهی است که من هم می‌خواهم به آن برسم. هر روز به امید اینکه به بهترین دروازه‌بان دنیا تبدیل شوم، تمرین می‌کنم.

دخه‌آ در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر بهترین بازیکن دنیای فوتبال در پست او چه کسی است، اظهار داشت: این را که الان چه کسی بهترین است، نمی‌دانم، اما این همان چیزی است که خودم می‌خواهم باشم. جام بردن به همراه منچستریونایتد هم هدف دیگری است که دنبال می‌کنم.

منچستریونایتد امشب در مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، میهمان لیورپول است. دخه‌آ با یادآوری خاطره آخرین رویارویی‌اش با لیورپولی‌ها در ماه سپتامبر - همان زمانی که به خاطر تمدید قراردادش با من‌یونایتد به شدت از سوی هواداران مورد تشویق واقع شد - تأکید کرد: نمی‌توانم احساسی را که در آن لحظه داشتم، توصیف کنم. در کشوری دیگر، در باشگاهی دیگر، هواداران هرگز مانند هواداران من‌یونایتد از من حمایت نمی‌کردند. هواداران من‌یونایتد جزو بهترین هواداران دنیا هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس