عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خاطیان قائله 88 به دلیل رویکرد نادرست خود در قبال منافع و مصالح نظام باید به اشد مجازات محکوم می‌شدند اما عملکرد ناشی از سرلطف مقام معظم رهبری و رافت مردم سرنوشت دیگری را نصیب آنها کرد.

به گزارش مشرق،آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره فعالیت برخی از فتنه‌گران سال 88 برای حضور در عرصه سیاسی کشور اظهار کرد: این افراد به طورحتم به دلیل اقداماتی که در جریان انتخابات سال 88 انجام دادند و سبب شدند نظام با چالش‌های متعددی روبه شود به طورحتم امکان اینکه دوباره بخواهند فعالیت کنند برای‌شان وجود نخواهند داشت.

وی افزود: برخورد از سر رافت مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان با حامیان فتنه 88 بستر را برای عدم مجازات آنها فراهم کرد لذا طیف‌های حامی این جریان بهتر است به دلیل سوابقی که دارند از حضور در فعالیت‌های سیاسی دست بکشند زیرا مردم و نظام به خاطر اقداماتی که در سال 88 از سوی آنها صورت گرفت دیگر تمایلی به آنها ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح شعارهای تکراری و جدید از سوی برخی از جریانات و چهره‌های حامی فتنه 88 در آستانه انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: اینگونه شعارها با توجه به اینکه این افراد پایگاه اجتماعی خود را از دست داده‌اند راه به جایی نخواهد برد و تنها در جهت افزایش تنفر عمومی مردم نسبت به این جریان تاثیرگذار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: خاطیان قائله 88 به دلیل رویکرد نادرست خود در قبال منافع و مصالح نظام باید به اشد مجازات محکوم می‌شدند اما عملکرد ناشی از سرلطف مقام معظم رهبری و رافت مردم سرنوشت دیگری را نصیب آنها کرد لذا بهتر است با درس گرفتن از این رویکرد نسبت به مواضع خود دقت نظر بیشتری را به کار ببندد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس