کد خبر 514361
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

یک کتاب که توسط سرمربی بورسیادورتموند به ستاره ارمنستانی مشکی و زردپوشان داده شد، زندگی ورزشی هنریخ مخیتاریان را تغییر داد و متحول کرد.

به گزارش مشرق، در زمستان گذشته اخبار زیادی در مورد مخیتاریان و انتقالش به تیمی دیگر در رسانه‌ها گزارش شد. مطبوعات عنوان می‌کردند با تغییر کادر مربیگری یعنی رفتن یورگن کلوپ بعد از 7 سال همکاری، دورتموند تمایلی به ادامه فعالیت مشترک با لژیونر نزول‌کرده ارمنی را ندارد.

اما بعد از رفتن کلوپ در آخر فصل و حضور توماس توخل به عنوان سرمربی جدید، حمایت‌های از بازیکن خارجی به عمل آمد که باعث شد دومرتبه این هافبک 26 ساله اوج بگیرد.


در همین ارتباط ستاره تیم ملی ارمنستان در مصاحبه ای عنوان کرد در کنار همه حمایت‌ها، توخل به وی کتابی در ارتباط با ورزش داد که مطالعه آن باعث شد نحوه نگرش وی تغییر کند.

مخیتاریان عنوان کرد در این کتاب نکات برجسته‌ زیادی وجود داشت. او عنوان کرد: به عنوان مثال در یک جا بیان می‌کرد ورزشکار حرفه‌ای در آن واحد باید با 2 حریف مقابله کند، یکی رقیب مقابلش و دیگری حریفی به اسم تردید و ترس‌های خودش.

بازیکن خط میانی مشکی و زردپوشان همچنین افزود با مطالعه این کتاب و استفاده از نکات آن، وضعیت روحی بهتری پیدا کرد و حتی از نظر فنی نیز آماده‌تر شد.

هم اکنون مخیتاریان در پایان دور رفت بوندس‌لیگا با 11 پاس گل، بعد از کاستا(بهترین پاسور گل نیم فصل اول با 12 پاس از بایرن)  دومین پاسور برتر لیگ ژرمن‌ها محسوب می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس