کد خبر 512432
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷

مربی پرتغالی احتمالاً جانشین فن خال در منچستریونایتد خواهد شد.

به گزارش مشرق، در حالی که فن خال به روزهای پایانی حضورش در منچستریونایتد نزدیک می شود و شاید مسابقه با استوک آخرین بازی وی رو نیمکت شیاطین سرخ باشد، صحبت ها در مورد جانشین وی هر روز داغ تر می شود.

طبق ادعای رسانه های معتبر انگلیسی، مذاکراتی غیر رسمی از طریق نمایندگان، بین مورینیو و منچستریونایتد صورت گرفته ولی هنوز هیچ توافق رسمی صورت نگرفته، مورینیو از حضور در یونایتد به شدت استقبال می کند و شیاطین سرخ نیز می توانند با کنار گذاشتن فن خال که نتایج مناسبی را کسب نکرده، آقای خاص را جانشین او کنند.

اما در راه حضور مورینیو در یونایتد موانعی نیز وجود دارد، شیاطین سرخ در دور مورد اصلی درباره مورینیو تردیدهایی دارند. مسئله عدم توجه کافی او به سیستم جوانان و آکادمی باشگاه یکی از مسائلی است که برای یونایتد شبهه ایجاد کرده، مورینیو در هر تیمی حضور داشته، تمرکزش بیشتر روی ترکیب تیم اصلی بوده و این با فلسفه یونایتد مطابقت ندارد.

از طرفی رفتار او با اتحادیه فوتبال انگلیس و داوران، یا مصاحبه های جنجالی وی، چیزی است که مورد پسند برخی اعضای هیئت مدیره یونایتد نیست. سر بابی چارلتون اسطوره شیاطین سرخ کسی است که با این رفتار مورینیو، مشکل دارد.

به این ترتیب هنوز سرنوشت ژوزه مورینیو و یونایتد مشخص نیست.

ضمن این که در این بین برخی منابع مدعی شده اند او حاضر شده از حقوق خود بکاهد تا در یونایتد کار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس