کد خبر 512028
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

سرمربی پیشین چلسی برای اینکه هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد، ۵۰ درصد در دستمزدش تخفیف می‌دهد.

تخفیف 50 درصدی مورینیو به منچستریونایتدبه گزارش مشرق، نتایج ضعیفی که شیاطین سرخ اخیراً کسب کرده‌اند، لوئیز فن‌خال را در آستانه اخراج از این تیم قرار داده است. منچستریونایتد در 13 بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف تنها سه پیروزی کسب کرده‌ که با توجه به هزینه‌های سنگینی که این تیم در ایجاد تغییرات در ترکیبش داشته، غیرقابل قبول است.

روز گذشته نشریه انگلیسی «سان» مدعی شد که سران باشگاه منچستریونایتد با ژوزه مورینیو به توافق رسیده‌اند و این مربی پرتغالی جانشین لوئیز فن‌خال می‌شود. گفته می‌شود سرمربی هلندی شیاطین سرخ تنها یک بازی دیگر فرصت اعاده حیثیت دارد و آن تقابل با استوک‌سیتی است. این در حالی است که فن‌خال تا سال 2017 با پرافتخارترین باشگاه انگلیس قرارداد دارد.

نشریه «میرر» انگلیس اعلام کرده است آقای خاص که دستمزدی 12 میلیون پوند در سال را در چلسی داشته، حاضر است دستمزد خود را به نصف کاهش دهد تا سرمربی شیاطین سرخ شود، یعنی قبول کردن همان رقمی که منچستر به فن‌خال پرداخت می‌کند.

این نشریه  همچنین در سایت خود نظرسنجی را با این عنوان «هواداران منچستریونایتد! آیا می‌خواهید که ژوزه مورینیو جانشین لوئیز فن‌خال بشود؟» انجام داد که 70 درصد خواهان استخدام مورینیو به جای لوئیز فن‌خال هستند و 30 درصد مخالف.

روز پنجشنبه بود که مورینیوی 52 ساله به خاطر کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی اخراج شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس