کد خبر 512131
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

در حالی که از منچسترسیتی به عنوان محتمل‌ترین مقصد سرمربی بایرن‌مونیخ در فصل آینده یاد می‌شود، مالک روس چلسی می‌‌خواهد این مرد اسپانیایی را از چنگ رقبای منچستری‌ خود درآورد.

چلسی سر کیسه را برای گواردیولا شل کردبه گزارش مشرق، نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشت: رومن آبراموویچ به مدیران باشگاه چلسی گفته است که برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا جهت هدایت چلسی در فصل آینده دغدغه‌ای از بابت محدودیت منابع مالی نداشته باشند و حاضر است هرچقدر که لازم باشد برای استخدام این مربی اسپانیایی خرج کند.

گفته می‌شود که جاذبه‌های زندگی در لندن و تمایل همسر گواردیولا به زندگی در پایتخت انگلیس امتیازی است که چلسی روی آن برای کشاندن گواردیولا به غرب لندن حساب می‌کند، هرچند او قصد دارد تا جای ممکن سرکیسه را برای شکست دادن منچسترسیتی در کورس جذب سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ شُل کند، سرمربی که طبق اعلام باواریایی‌ها تنها تا پایان فصل هدایت قهرمان آلمان را برعهده خواهد داشت و پس از آن جای خود را به کارلو آنچلوتی می‌دهد.

آبراموویچ پس از اخراج مورینیو در هفته گذشته، گاس هیدینک را به عنوان راه چاره‌ای موقت برای نجات تیمش از بحران استخدام کرد، اما اکثر رسانه‌های انگلیسی به اتفاق اعلام کرده‌اند که این سرمربی هلندی فقط در پایان فصل استمفوردبریج را ترک خواهد کرد و جای خود را به مربی جوان‌تری خواهد داد. آبراموویچ سال 2012 نیز قصد داشت گواردیولا را استخدام کند و تمام تلاش خود را هم برای انجام این کار انجام داد، اما موفق نبود، چرا که سرمربی وقت بارسلونا قصد پیوستن به باواریایی‌ها را داشت.

به نوشته دیلی‌میل، منچسترسیتی در حال حاضر در خط نخست رقابت جذب سرمربی 44 ساله بایرن مونیخ قرار دارد، اما آبراموویچ هیچ ابایی از پول خرج کردن و تبدیل گواردیولا به پردرآمدترین سرمربی فوتبال جهان ندارد، ضمن اینکه او آماده است در صورت درخواست گواردیولا یک تغییر کلی در تیم هم به وجود آورد. به نظر می‌رسد که آبراموویچ مصمم است بعد از اخراج مورینیو، موفق‌ترین مربی در تاریخ باشگاه چلسی و استخدام یکی از موفق‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال، خط و نشانی جدی برای رقبای انگلیسی و اروپایی‌اش بکشد. طبق ادعای دیلی‌میل، گواردیولا از هم‌اکنون ترکیب چلسی را ارزیابی و طرح اضافه کردن 10 بازیکن جدید به این تیم را هم در سر دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس