سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و اگر شرایط برای جدایی بازیکنی فراهم شود آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان، اظهار داشت: حساس‌ترین بازی هفته را پیش رو داریم برنده این دیدار می‌تواند جایگاه خود را در جدول بهتر کند. هر تیمی در ضربات آخر تمرکز لازم را داشته باشد می‌‌تواند پیروز شود.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان پدیده لیگ است، گفت: خوشحالم که مربی جوانی مثل عبدالله ویسی اینگونه خود نتیجه گرفته است باید بابت این انگیزه و تمرکز به استقلال خوزستان تبریز بگوییم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: بعد از بازی میان سیاه جامگان فرصت انجام تمرینات اختصاصی نداشتیم و فقط به ریکاوری پرداختیم. فشردگی بازیها زیاد است و فردا باید بازیکنان باهوش بازی کنند.

گل‌محمدی با بیان اینکه برای بازی فردا محروم ندایم، اظهار داشت: کاوه رضایی، محمدرضا عباسی، محمد نژادمهدی و مهرداد قنبری مصدومان ما هستند اما با وجود این تعداد مصدوم شرایط خوبی دارم و به دنبال این هستیم که تا در نیم فصل دوم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در مورد اخباری که از جدایی مسعود حسن‌زاده حکایت می‌کند تصریح کرد: پیشنهادات برای همه بازیکنان وجود دارد اما حسن‌زاده ثابت کرده که در خدمت تیم است . ما قصد فروش هچ بازیکنی را نداریم و اگر شرایط برای جدایی بازیکنی فراهم شود آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شانس قهرمانی در این فصل تصریح کرد: 7،8 بالای جدول شانس قهرمانی دارند در حایل که از لحاظ کیفی در یک سطح هستند. هر تیمی بتواند مشکلات فنی و حاشیه‌ای را حل کند و از لحاظ تاکتیکی و بدنی در سطح خوبی باشد قهرمانی می‌شود.

گل‌محمدی در پاسخ به پرسی درباره دوپینگ بازیکنان ذوب‌آهن بیان کرد: این بحث تمام شده است و ناشی از غرض ورزی عده‌ای بود، بازیکنان ما جوان هستند و برای تیم خود جان می‌دهند شاید این مسئله برای خیلی‌ها غیرطبیعی باشد.

وی درباره اردوی ویژه ذوب‌آهن در نیم فصل خاطرنشان کرد: این اردو برای تمرینات بیشتر و بهتر بازیکنان است تا آنها ساعات بیشتری را در خدمت تیم باشند ، ما برنامه‌ای را به باشگاه ارائه داده‌ایم و امیدواریم با حضور در این اردو با آمادگی کامل به مصاف حریفان آسیایی برویم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس