کد خبر 509465
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

هافبک – مهاجم کهنه کار ذوبی ها تاکنون توانسته عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم را از آن خود کند. مهدی رجب زاده با 6 پاس گل این عنوان را تا پایان هفته چهاردهم از آن خود کرده است.

به گزارش مشرق، نکته قابل توجه در انتخاب بهترین پاسورها این است که گرفتن یک ضربه پنالتی در صورت گل شدن، امتیازی به اندازه یک پاس گل دارد و در صورت گل نشدن نیز نیم امتیاز به آن بازیکن اختصاص داده می شود.

مهدی رجب زاده 6 پاس گل؛ ذوب آهن
هافبک مهاجم باتجربه گل محمدی با 6 پاس گلی که برای مهاجمان تیمش ارسال کرده نام خود را به عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرده است، رجب زاده که سابقه بازی در تیم های مس کرمان و فجرسپاسی شیراز و تیم های الامارات و الظفره امارات را دارد در این فصل توانسته بیش از هر زمان دیگری(با توجه به بازی های انجام داده) برای تیمش مثمرثمر باشد.

فرشاد احمدزاده 4 پاس گل؛ پرسپولیس
هافبک هجومی پرسپولیسی ها بعد از اینکه از جمع سرخ پوشان جدا شد در تراکتورسازی توانست خود را تثبیت کند و بعد از بازگشت به جمع پرسپولیسی ها خود را به عنوان یکی از بازیکنان موثر نشان داد و در دقایقی که بازی های پرسپولیس به میدان رفت توانست 4 پاس گل برای هم بازیانش ارسال کند.

روح اله سیف الهی 4 پاس گل؛ استقلال خوزستان
هافبک نفوذی تیم عبداله ویسی بازی های خود در لیگ پانزدهم را طوفانی آغاز کرد اما بعدا به دلیل مصدومیت تعدادی از بازی های تیمش را از دست داد و به همین دلیل نتوانست روند ابتدای فصل خود را ادامه دهد. سیف الهی 4 پاس گل برای خوزستانی ها به دست آورد.

مهدی ترابی 4 پاس گل؛ سایپا
هافبک جوان سایپا که در انتهای لیگ گذشته توانست خود را در ترکیب منتخب مجید جلالی تثبیت کند در لیگ پانزدهم نیز بدون شک یکی از پدیده هایی بود که حتی در تیم ملی و کارلوس کی روش نیز خود را تحمیل کرد. ترابی که در ترکیب ثابت سایپا قرار دارد تاکنون 4 پاس گل برای تیمش مهیا کرد.

مهدی طارمی 6 پنالتی
ستاره پرسپولیسی ها تاکنون شش پنالتی به دست آورده است که دو پنالتی به گل تبدیل شده و چهار پنالتی نیز از دست رفته است از حیث دریافت پنالتی و تاثیرگذاری آن در بازی پرسپولیسی ها می توان گفت که این مهاجم که این روزها ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر نیز محسوب می شود نام خود را در جدولی غیر از جدول گلزنان نیز ثبت کرده است.

محمد غلامی 3 پنالتی
بعد از مهاجم پرسپولیسی ها محمد غلامی دومین بازیکنی است که توانسته با پنالتی هایی که برای تیمش دریافت کند تاثیر گذاری زیادی در بازی های استقلال اهواز داشته باشد و جالب اینکه هر 3 پنالتی که غلامی گرفته است به گل تبدیل شده است. البته غلامی به جز این سه پنالتی یک پاس گل نیز ارسال کرده است.

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم +جدول
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس