هرچند برخی اصرار دارند که مشهورترین نواده حضرت امام(ره) را علامه و آیت الله خطاب کنند اما نگارنده از بابت هم سن و سالی و سوابق رزمندگی ترجیح می دهد با عنوان برادر از سیدحسن خمینی یاد کند.

به گزارش مشرق، دکتر محمد صادق کوشکی در یادداشتی خطاب به سید حسن خمینی نوشت:سوالاتی آسان از برادر سید حسن خمینی

1- برادر سیدحسن خمینی! سالهاست که مسئولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) را بر عهده دارید و تاکنون در قبال این مسئولیت و میلیاردها تومان اموالی که از بودجه کشور به این موسسه اختصاص یافته و هزینه شده، گزارشی به مردم ارائه نکرده اید و از آنجا که دانستن را حق مردم می دانید و بر پاسخگویی مسئولان به مردم و افکار عمومی و نقش مطبوعات و رسانه ها در پرسش از مدیران کشور اصرار دارید، مناسب است که جهت تنویر افکار عمومی به چند سوال آسان، پاسخ هایی درخور بدهید. پاسخ هایی که ثابت می کند چقدر به شعار دانستن حق مردم است و ضرورت پاسخگو بودن مسئولان پایبندید.

2- چند سال پیش، موسسه تنظیم و نشر اقدام به چاپ دیوان اشعار امام به صورت طلاکوب و با هزینه هر جلد 150 دلار (در شمارگان 3 هزار جلد) نمود! آیا از این اقدام خبر دارید و آن را تأیید می کنید؟ اگر از این اقدام بی خبر بوده یا هستید پس چگونه خود را مسئول این مجموعه می دانید؟ و اگر در جریان این امر بوده و با آن موافقت کرده اید پس چرا گزارشی از این اقدام به مردم (که هزینه فوق از جیب آنان صورت گرفته است) نداده اید؟

3- هزینه هایی که موسسه تحت امر شما برای فیلم «فرزند صبح» انجام داده چقدر است؟ سرنوشت این فیلم به کجا انجامید؟ آیا بودجه ای که از جیب فقرا، ایتام، زنان بی سرپرست و نیازمندان کشور درآمده و در اختیار شما و موسسه تنظیم و نشر قرار گرفته باید برای ساخت فیلمی هزینه شود که فارغ از کیفیت نازل هنری و عدم تعهد به آبرو و اعتبار حضرت امام(ره)، امکان نمایش عمومی هم پیدا نکند؟ اگر قرار بود بودجه این فیلم از جیب خودتان تأمین شود باز هم چنین هزینه ای صورت می گرفت؟

4- چرا فردی مانند (غ.ر) که در وبلاگ شخصی اش انواع اهانت ها و اتهامات را به صراحت به ساحت قدسی حضرت امام(ره) نسبت داده در پژوهشکده تحت امر شما به تدریس مشغول است؟ آیا قرار است چنین فردی در پژوهشکده امام خمینی(ره) به بازنشر افکار و اندیشه های ایشان بپردازد؟

5- تاکنون فرصت داشته اید صحیفه امام را کاملاً و خط به خط مطالعه کنید؟ سخنرانی ها و مکتوبات به جامانده از یادگار حضرت امام (مرحوم حاج احمد خمینی) را چطور؟ آیا سخنان و مواضع خودتان را هم جهت با مواضع حضرت امام(ره) و یادگار ایشان می دانید؟ اگر دانشجو یا طلبه ای از شما در خصوص دلیل تفاوت های فاحش فکری میان شما و این دو بزرگوار پرسش کند، چه پاسخ خواهید داد؟ آیا شما هم مانند حضرت روح الله و فرزند گرامی اش به استکبار ستیزی، دشمن راهبردی با آمریکا و نظام سلطه، نفی اشرافی گری و ترجیح دادن یک موی کوخ نشینان به همه دنیای کاخ نشینان اعتقاد دارید؟ اگر پاسخ مثبت است پس چرا چنین مواضعی از شما دیده و شنیده نشده است و اگر به این موارد معتقد نیستید چرا بر استفاده از نام و اعتبار «خمینی» اصرار دارید؟ آیا قبول ندارید که نام و اعتبار «خمینی» باید در مسیر نشر افکار «خمینی» هزینه شود؟

6- احتمالاً می دانید که اطرافیان مرحوم منتظری چه کینه ای از یادگار امام (سید احمد خمینی) داشتند و حتی در جزوات و مکتوبات غیرقانونی خود ایشان را به جعل دست خط امام متهم کردند! تاکنون موضعی از شما و موسسه در این خصوص ندیده و نشنیده ایم! اگر مردم مایل باشند نظر شما در خصوص ماجرای عزل قائم مقام رهبری را بشنوند به کجا باید رجوع کنند؟

7- این روزها برخی از "ابراهیم یزدی" به عنوان مشاور حضرت امام در پاریس یاد کرده اند! راستی نظر شما و موسسه در این خصوص چیست؟ مگر نه اینکه موسسه تحت امر شما مرجع رسمی تأیید یا تکذیب چنین ادعاهایی است؟

8- شاید یادتان باشد حضرت امام در جریان اهانت جبهه ملی به حکم قصاص چه موضعی اتخاذ کردند! آیا شما در برابر توهین یکی از اعضای جبهه ملی به حکم قصاص در روزنامه آسمان (در سال جاری) واکنشی نشان دادید؟ آیا ممکن است نظرتان را در این خصوص (جهت اطلاع افکار عمومی) بیان فرمایید.

9- البته سوالات فراوان است ولی شما تاکنون در برابر خبرنگاران و افکار عمومی دانشگاهیان و حوزویان قرار نگرفته و پاسخگو نبوده اید! لذا ناچار به طرح مطبوعاتی چند سوال فوق شدیم و البته واکنش شما به این سوالات، گویای پایبندی شما به شعار "دانستن حق مردم است!" خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 239
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 109
  • سید اکبر ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    شنیده ام برخی افراد شرکتهای .... دارند. راسته؟؟؟
  • مردم ایران ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 2
    البته حسن اقا محبوب هستند چون اصلا تا به حال کار اجرایی نداشته و عملکرد و توانایی و افکار ایشون بررسی و ازمایش نشده است
  • خلخالی ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    تعجب من از این است که مخالفین راه امام همه دور ایشون را گرفته اند. آخه مردمومن چه کسی در این مملکت بچه های .... را مدافع راه امام میداند؟ چه کسی محمدرضا خاتمی و عبدالله نوری و ... را موافق راه امام مداند. کجای عملکرد اینها به راه امام خمینی شبیه است؟ برادر من چرا؟؟؟
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چند سوال: حسن اقای خمینی با چه کسانی رفیق هستند؟ پسرشون چطور؟ آنها کجا زندگی میکنند و چه اعتقاداتی دارند؟
  • موسی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آفرین این خواست دل ملت است
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا همه دشمنان قدیمی و جدید امام خمینی مدافع کاندیداتوری حسن خمینی هستند؟
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا آقای حسن خمینی در این موارد اظهار نظر نمایند. لازم به ذکر است افکار امام با غلبه خون بر شمشیر و توسط فقرای جامعه نشر پیدا کرد نه با شعر طلاکوب و بودجه های چندین میلیاردی ! البته جای گله از برخی دوستان هم هست که پس از اینکه امور وفق مرادشان پیش نمی رود دست به افشاگری میزنند! ایا اگر حسن خمینی در انتخابات شرکت نمی کردند شما باز هم دست به افشاگری می زدید؟!
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    امان از کینه
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    لعنت بر مشرق
  • امین ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    من به عنوان یک ناظر از بیرون که سعی در تایید یا تکذیب سوالات دکتر کوشکی و همچنین سعی در اثبات و نفی مسئولیت جناب سید حسن خمینی در موسسه تحت امر ایشان ندارم و شاید سوالات دکتر کوشکی به جا و وارد باشد، اما این سوال مطرح است که این سوالات همین دو سه هفته ایجاد شده است که ایشان اعلام کاندیداتوری کرده است؟ اگر سوال از روی واقعا حق خواهی و صرفا جلوگیری از مفسده باشد باید قبلا مطرح میشد نه حالا، الان آیا شائبه سیاسی و جناحی بودن مطرح نیست؟ با تشکر
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    برادر بزرگوار این سوال خیلی خوبی بود، اصلا آقای کوشکی این سوال رو تا به حال از خودت پرسیدی ؟
  • مطلع ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بنظر می رسد پاسخی داده شود اما بی فایده
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    احسنت ، درود بر شرفت ، آفرین به این متن ولی فکر میکنی جوابت رو دریافت میکنی؟ بعید میدونم جواب ایشان در میزان رای اثرگذاره خدا کنه جواب بدن
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چه عجب
  • کیان ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    کسی که خوابش برده میشه بیدارش کرد، ولی کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه. این حضرت آقا اگر با این گروهها و تعاریف و پشتیبانی های این گروهها همخوان نشود، دیگر هیچکس از ایشان صحبتی نخواهد کرد، چون شخصیت بارز و وزنه سنگینی در امر دیانت و سیاست نیستند و فقط بعضی برای استفاده خودشان ایشان را مطرح می نمایند تا در سایه ایشان و اصل و نصب ایشان حرکت کنند وگرنه آنها هم شخص و شخصیت ایشان را قبول ندارند.
  • هادی ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خوب این چه رربطی به کاندید شدن ایشون داره؟؟؟ از کجا می سوزی برادر؟ اینها که گفتی وااسه کی هست؟ الان یادت اومده .. فقط میخوای چیزی بنوییسی ...این خواستن کافی نییست کمی هم فکر
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اقای کوشکی، شما؟
  • تقی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    متاءسفانه کسانی ایشان را جلو می اندازند که خودشان را پشت سرشان پنهان می کنند . هدفشان این است که وقتی شورای نگهبان صلاحیت ایشان را رد کردند هجمه جدیدی بر علیه شورای نگهبان آغاز کنند تا به خیال خودشان شورا تحت تاءثیر این جو سازی کاندیداهای خودشان را رد نکند
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    مه فشاند نور و سگ عوعو كند .
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اصلا مطلب رو خوندي ؟
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    نامه ای صرفا جهت تخریب یادگار امام برای خوش خدمتی برای اربابان
  • هومان ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام و ارادت اگر بنا بر سیاه نمایی و سوال هدف دار باشد خیلی ها باید جواب خیلی از سوالات را بدهند . حق مردم دانستن همه حقیقت هاست
  • رحمتی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سوال کرده جنایت که نکره مهم نیست کی این سوال پرسیده می شود مهم پاسخ به سوال است در ضمن این سوال ها به شکل های گوناگون پرسیده شده اما پاسخ دریافت نشده سید حسن پاسخگو باش مردم دوست دارند نظرات شما را بدانند برای دانستن نظرات شما باید به کجا رجوع کنند
  • سلام ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جواب این سوالات رو دو ماه دیگه مردم در صندوق های رای به شما خواهند داد..نمیگذاریم حجتیه بر کشور حاکم باشند..زنده باد نام خمینی..
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سلا م بر خمینی جوان
  • مرتضیsk ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    میخای شخصیت طرف زیر سوال ببری که بزنی زیر سوالش ؟
  • مجتبی ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام آقای کوشکی به نظرم بهتر بود ابتدا خوتان و مدیریت هایی که تا بحال انجام دادید را می گفتید اول ببینیم شما آیا خودتان از این نوع سوالات مبرا هستید یا خیر ضمنا فکر کنم کمی دیر به فکرتان رسیده که این نوع سوالات را بپرسید سوما به نظر شما این نوع نامه ها در استانه انتخابات سم پاشی و جو سازی نیست چهارما...
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بصیرت دکتر کوشکی مثال زدنی است به نظر من...
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    احسنت واقعا آقای کوشکی از خودت نپرسیدی که اگر الان مطرح کنی مردم می گن اینا کم آوردن شروع کردن به تخریب سید حسن؟ سوال کردن راحته اما شما بیشتر قصد زیر سوال بردن رو دارید ثانیا خیلیا دیگه هم هستن که مشکل دارند ولی صرفا بخاطر همجهت بودن خط سیاسی شون تاکنون سوال نکردید چرا؟
  • محمود ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    متاسفم برای شما که به دنبال حاشیه سازی برای یادگار امام هستید.
  • ناشناس ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ما نخواهیم گذاشت فتنه گران بر کشور حاکم شوند انشاءالله .
  • ناشناس ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سید حسن بصیرت بصیرت .
  • ناشناس ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    گر با ادب و تمیز باشی ؛ نزد همه کس عزیز باشی !
  • ناشناس ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    نواده روح الله ؛ سید حسن نصرالله .
  • اشرافیگری ممنوع ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یادگار امام سید احمد خمینی بود که تو وصیت نامه اش به همین آقای محترم میگوید هرجا دیدی مسیرت با ولی فقیه در تعارضه بدون تو اشتباه میکنی رفته کاخ ساخته برای امام این مشی امام و رهبری است؟ رهبر توی سخنرانی 14 خرداد امسال همون گلیم ساده رو زیر پاش انداخت که بگه این اشرافیگریها درست نیست
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    باز مشرق انقدر مرده که نفرین به خودش رو پخش میکنه تا الان بالغ بر 50 تا کامنت برای مطالب در سایت های عصرایران و انتخاب گذاشتم که توهین هم نبوده ولی هیچ کدوم رو تو سایتهاشون نمیذارن
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا از سید حسن میترسید ؟
  • احمد ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یادگار امام حاج آقا مصطفی و حاج سید احمد بودند و بس. ....
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    زنده باد اصلاحات
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    درود بر ایران و ایرانی درود بر همه ی رسانه های بی طرف
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این که می فرمایید دلیل بر محبوبیت نیست.
  • بسیجی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    احسن...
  • بسیجی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    احسن...
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    امام فرمودند که هر وقت دیدین دشمن از شما تعریف و تمجید کرد بدونین یه ایرادی تو کارتونه... این جواب سوال شماست.
  • ایرانی ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مامردم واقعا منتظر جوابهای اقای سید حسن میمانیم.
  • hadi ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    برادر چندین ساله این سئوالها پرسیده میشه منتها شما الان چون سید حسن بولد شده چشمتو این خبر گرفته یه سرچ بکن ببین پارسال چندین نفر همین سئوالهارو از سید پرسیدن
  • حقگو ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا چطور شده یهویی دلواپس شدید؟ و تا حالا خواب بودید
  • یک هموطن ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ۲۶ سال از رحلت امام گذشته است. هنوز ساخت و ساز حرم پایان نیافته است ...... هرسال سنگ مربع را از جا درآورده و جایش مستطیل می گذارند. بنایی ساخته و سال بعد تخریب می گردد. چرا ؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    برای ساخت مرقد امام چقدر بودجه و در چند سال خرج شده؟ چرا چندین سال در اتمام ساخت آن تاخیر بوجود آمد؟ لطفا مبلغش را حسن آقا اعلام کنند.
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مردم؟؟ از طرف کدام مردم حرف میزنی؟
  • مجتبی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مشرقی ها شما که از انتشار یک نظر بصورت کامل واهمه دارید چطور می خواهید از حق مردم دفاع کنید متاسفم برای شما
  • مجتبی از جم ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ضمن تشکر از آقای کوشکی وسئوالات به حق ایشان از ایشان نیز سئوال می کنم چرا این سئوالها را قبل از داوطلبی ایشان برای مجلس خبرگان نکردید آیا قصدتان شفاف سازی است یا خدا نکرده چیز دیگری است خلاصه ما اکثر دولتمردان این چند ساله را درایجاد جامعه تجملی ومصرف گرا شریک می دانیم وآنها نیز بیت المال را هرگونه خواستند به مصرف رسانیدند
  • دانشجوی ارشد ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    استاد معزز جناب آقای سید حسن مصطفوی خمینی لطفا به سوالات آقای کوشکی پاسخ بدهید، ما هم منتظریم
  • عبدالله زاده ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    رهبر ما امام خامنه ایی است. فعلا امیدمان به بعدازخا به ایشان است اما در مدیران میانی عوامل را اقای ... کاشته است و هنوز هم برنامه دارند. لذا کاری با سید حسن نداریم چون به نظرم او از تجریه میرحسین موسوی فهمیده باشد در پازل اقای... نباید بازی کند
  • یار غریب ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آقای ناشناس از راه دور ! شما ؟
  • علی ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    من طرفدار اطرافیان سید حسن نیستم و آنها را هم قبول ندارم ولی الان اگر ایشان بچای رهبری انتخاب شوند توسط خبرگان جانم را برایش میدهم.ایشان خون بزرگ مردی مانند امام در رگهایش جاری است . حضرت علی را هم نمی خواستند و می گفتند جوان است و خلفا بهتر از ایشانند در صورتی که علی علیه السلام دست پرورده سیره نبوی بود . مگر ممکن است این ثلاله سید کسی غیراز آنچه امام بودند بشود؟ اینهایی که ساز مخالفت با ایشان را می زنند مگر به امام نسبت به سید حسن نزدیکترن؟ یا عالم ترند؟..... من اطرافیان ایشانرا قبول نداشته و ندارم ولی این آقا سید حسن هم تحصیلکرده است و هم خون جدشان در رگشان است ...... اینها اگر بر حق نباشند کی بر حق است؟خاندان هاشمی؟ یا دیگرانی که اینها را نقد می کنند؟ مسلما هیچ کدام. اگر کسی بتواند ایران را از این معلکه نجات دهد همین آقاست وبس .
  • سعيد ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    كسي كه ميخواد وارد معركه بشه ، در ابتدا بايد خودشو اثبات كنه، برادر سيد حسن ، همه ايران منتظر پاسخگويي منطقي و قانع كننده شماست. بهتره به اين پرسشها از ديد همه مردم نگاه كنيد و خدايي نكره فكر نكنيد سوالات فقط از جانب آقاي كوشكي بوده و مجبور به پاسخگويي در مقابل يك شخص خاص نيستيد.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ای بابا شما تندروها فقط یاد دارید ایراد بگیرید مفتکی.متن بالا هم همش چرته
  • ناشناس ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ما سید رو دوست داریم اما از فتنه گرانی که دورش را گرفته اند باید هم ترسید .
  • ناشناس ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ما منتظر پاسخ سید حسن به سوالات فوق هستیم .
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    پدرهمسرشون هم کاندید شدن.
  • سید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    درود برخاندان بزرگ امام خمینی سیدحسن درود برشرفت سیدحسن خمینی از این همه هجمه تخریبی نترس پای صندوق رای خواهیم داد
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خوب الان که دیر مطرح شده ایا جواب می دهد ؟ نچ . نچ
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    تو از کدام بوته هویچی که هر دانه انارت به اندازه یک هنداونه است ای کیوی من . این چه سوال بی ربطی است . کوشک مگر مسئول موسسه نشر بوده ؟
  • قویدل بسیجی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    کاش سایت های فتنه گران بی سروپایی مثل فرارو، انتصاب بخوانید انتخاب و ...هم اندازه ای شرف درج کامنت های مخالفان را داشتند. شما دمکراسی های دیکتاتوریک هستید.
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این حسن آقا چه کرده فقط تو انتخابات شرکت کرده.اینکه خیلی خوبه.اما اینکه اطرافشو این اصلاحاتیها گرفته اند بده.هر وقت این اصلاحاتی ها امودن سر کار جز بلف زنی چیزی نکردن.اینکه مسایل هسته ای بنام اینا هستش کاملا بیمورده. باید به حساب تیم سرسخت احمدینژاد گذاشت.من نه اصلاحاتی هستم نه اصولگرا اما انصافا اصولگراها صد برابر از این اقایان اصلاحاتی خوب عمل کردن.
  • هادی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    لایک
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    می پره یعنی چه؟ تو خودت با کیا می پلکی؟
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    درود بر سید حسن خمینی
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    حق مردم دانستن است. دانستن نعمتی الهی است که خداوند به بشر اعطا نموده.
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جناب کوشکی چکارش داری؟ خوب اومد ثبت نام کرد همین
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    هر کسی مخالف اسراییل عزیز شما باشه تندرو هست نه!؟
  • هنر ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    باسمه تعالی جناب آقای کوشکی،چند سوال به سیاق خودتان از شما میپرسم. امیدوارم شما یا آنهایی که از شما به عنوان یک ابزار برای دستیابی یه اهدافشان استفاده کرده اند پاسخگو باشید: 1- آیا سوالات بالا را که مربوط به نحوه هزینه و پاسخگویی بودجه اختصاص یافته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام هست قبلا" از حضرت آقای حسن آقا پرسیده بودید؟ اگر جواب مثبت است چرا برای تنویر افکار عمومی آنرا حداقل در سایتها علنی نکردید؟ اگر منفی است چطور الآن به این فکر افتادید که بیت المال در خطر است!!!!! انشاالله که به ثبت نام حضرت ایشان ارتباطی نداره؟!! ... در پایان بعنوان یکی از آحاد همان ملتی که شما ما را منتظران شنیدن پاسخ های سوالات سرتاسر جهت دار،تحریک کننده و بر آمده از نیات غیر سالمتان از آنجناب معرفی نموده اید، ( فقط به سهم خودم) از جنابتان عاجزانه خواستارم از مفاهیم زیر که برگرفته از ابیات گرانسنگی است دو گوشواره مطلا بسازید و جهت تذکار مادام العمر بر گوش مبارکتان بیاویزید، شاید صدای بلند آنها شما و دوستانتان را از خواب آشفته بیدار نماید: 1-به نفع شما نیست عرصه سیمرغ را جولانگاه افکار محدودتان قرار دهید. 2-با خدایتان خلوت کنید! مبادا اعمال شما و گروه تان فریاد گوشخراش بالای منبرتان را همراهی نکند. والعاقبه لاهل التقوی والیقین
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ممنون از مشرق و سید حسن
  • عدالت ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    امیدوارم منطورتان سید علی خمینی باشه
  • عدالت ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    راسته که میگن در حرم امام(ره) به وزیر وقت کشور سیلی زده؟ اگر راست باشه که خیلی خیلی خیلی در سابقه وی نمره منفی دارد.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام دوستان - حرمت امام خمینی رو حفظ کنید - مبادا به اشتباه بیفتید که قهر خدا ما را می گیرد- و اما سید حسن خان ، واقعا به سوالات فوق بایستی پاسخ داد و اصلا مگر شما به درجه اجتهاد رسیده اید؟ ؛ - وارد شدن به سیاست کشور یکباره نمی شه و پشت نام رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی قایم شدن هم نمی شه - چون مردم عملکرد شما رو می بینند و تا حدی حرمت پدر و یا پدر بزرگ را قائلند بعدش با رفتار و برخورد خود شما کار دارند- امیدوارم در خط و خطوط رهبری باشید .انشاءالله.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    معلومه میسوزین و میترسین
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آخه آخوند اصلاح طلب میشه یعنی با مهاجرانی و گنجی و کدیور و سازگارا و زیباکلام و سروش و . . . هم نظر میشه
  • رضوی ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    به نظر من زمانش رسیده الفاظی مانند یادگار و سرمایه نظام و مخزن اسرارو غیره رو جمع کنیم ملاک عمل افراد است والا پسرنوح ع باید امتیاز داشته باشد البته این مثال رو برای سید حسن نیاوردم ها ولی واقعیت اینه اگه اینقدر تبعیض و خیانت و غیره دراین کشور انجام شد علتش فقط انتسابات فامیلی است
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    توجیهی بدتر از بد !!!
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    میشه بفرمائید کجای متن بالا چرته ؟
  • سحر ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اتفاقا تا حالا با سکوتش در برابر اهانت های فتنه گران به امام، و بریز و بپاشهای مرقد امام و انحرافات برخی از خط امام خوب، آزمایش شده !!!
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    حرف اینست که برای چه کسانی محبوب است ؟
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بعید میدونم که بتونه جواب بده !
  • اصلاحات ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خدایی زیباکلام رو که برادر شهید و ایثارگره و خانواده شون همه اصولگرا هستند با گنجی یکی می کنید ناشناس ؟ چقدر قدرشناسی شما!!!! اصلاح طلب داخلی داریم و خارج نشین
  • حسین ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جوانش رو قبول دارم ولی ایشون از خمینی کبیر فقط فامیلیش رو به ارث برده... یه نگاه به کسایی که دورش کردن وکسایی که ازشون خط میگیره بندازه متوجه میشه چقدر از ....
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ناشناس 11:55 کی پرسیده که میپره ؟ برو بخواب جونم
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خواب نبودیم مثل علامه داشتیم خاطره گوش میدادیم
  • یکی ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یعنی چون نوه امامه پس همه کارهاش درسته... همین که فتنه گر ها دورش کردن نشون میده خیلی....
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    معلومه تا منتها اليه بعضي ها سوخته !
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ما ترجیحا دلواپسیم چون دشمن به بعضیها در داخل امید داره و ما میخواهیم ناامیدش کنیم
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ چون بلندگوی رادیو اسرائیل و بی بی سی نیست ؟
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    برادر بزگوار ایشان آقای کوشکی هستند و نه حسن خمینی ! پس این سوالات در رابطه با حسن آقاست و نه کس دیگر !!!
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    هادی مگر میشه از مردم انتظار داشت که چشم بسته به کسی رای بدن که وقتی باید حرف میزده سکوت کرده و برای مردم ناشناسه
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ناشناس 14:02 کسی قصد تخریب نداره اما این سوالات برای مردم بی جواب مانده و ایشان به عنوان نواده امام در برابر تمام توهینها و انحراف از خط امام که توسط اطرافیان ایشان بوجود آمده سکوت کرده اند آیا انتظار دارید کس دیگری بیاید و این سوالات را جواب بدهد
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آقای کوشکی یکی از دل ملت ... شما ؟؟؟؟
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    فکر کن یک نفر بقال ... راننده تاکسی .... لبوفروش .... بیسواد .... بی شناسنامه ... وووو خوب حالا حسن خمینی بیاد جواب بده !
  • مجید ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    عایشه هم زن پیغمبر بود و جعفر کذاب هم برادر امام معصوم
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یعنی خواستی با این ادبت از ایشون دفاع کنی ؟؟؟ فکر میکنی به شما نیاز داره ؟
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اربابان که دارند برای این نورچشمی نوربالا میزنند
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یادگار امام سید حسن نصرالله است که زنده کننده نهضت امام و پیرو امام خامنه ای است نه پیرو خاطره سازان !
  • حسین ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سوختنی نیست داداشم... درد اینه این جوان نشه بازیچه کسایی که در فتنه تیشه به ریشه نظام و مملکت زدن...قبول هم که بشه مهم نیست چون چشمان زیادی مراقبشن ...
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سیاه نمایی را کسانی میکنند که این بنده خدا را میندازند جلو و پشت سرش قایم میشوند تا بتوانند این انقلاب را به نام خود بزنند و هر بار خاطره جدیدی جعل کنند
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    امیدواریم بار دیگر سید حسن بازیچه قرار نگیرد
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    درودهایی برخواسته از آنسوی آبها نه از سوی ملت
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده خدا این سوالات در حوزه مسئولیت حسن خمینی است نکنه انتظار دارید مثلا رفتگر حرم امام به جای حسن خمینی بیاد جواب بده
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    امام دمار از روزگار نهضت ازادی در آورد حالا جای سوال نیست اگر که ابراهیم یزدی و نهضت ازادی مدافع حسن خمینی شوند؟
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    دوران موروثی، پادشاهی، یادگاری، هم خونی، گذشت. گیرم پدر تو بود فاضل؟ فعلاً که در دام فتنه ای؟
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    کسی از حسن خمینی نمیترسه بلکه از سواستفاده هایی که قراره بیشتر بشه و مثل خودشون از چشم مردم بندازنش میترسیم !
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ما از آمریکا هم نمیترسیم از سید حسن بترسیم ؟
  • یک ارتشی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    برای شادی روح امام صلوات. اما من یقین دارم خود امام مراقب این انقلاب است و اجازه نمیدهند منحرفین و نهضت ازادی ها و آمریکا پرستها حاکم بر مردم شوند
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    همون مردمی که تا الان سکوت ایشان را در مقابل فتنه گران دیدند !
  • amin ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    "کوشکی" اسمه. شما؟ "ناشناس" !!!
  • جنبش سبز ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مشرق بی شعور سیدحسن خمینی یک آیت الله است و علامه و اگر کوچکترین اهانتی به او بکنی به آتش کشیده خواهی شد.
  • amin ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    شما هم خواستی یه چیزی بنویسی؟آره؟
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آیت الله و علامه را اضافه کنید
  • جنبش سبز ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مشرق بی شعور سیدحسن خمینی یک آیت الله است و علامه و اگر کوچکترین اهانتی به او بکنی به آتش کشیده خواهی شد.
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    شکی نیست که به ایشان رای خواهی داد ! راستی شما ؟؟؟
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    افرین. درود بر خمینی و خامنه ای عزیز
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جا داشت این سوالات را از خود سید حسن میکردید نه از برادر سید حسن!
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    تو چرا ناراحتی ؟ مگر دانستن حق مردم نیست ؟
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خجالت بکش. حسن خمینی از شما حمایت نخواهد کرد
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    فقط همین آتش زدن را بلدید بدبختها
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    از سیدحسن بابت چی تشکر میکنی هنوز که جواب نداده !
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    حاسبوا قبل ان تحاسبوا ... یکی از انواع حجاب، حجاب نزدیکی و قربت است. به همه داوطلبینی که برای "رضای خدا" وارد این معرکه میشوند بطور عام و به ایشان بطور خاص باید توصیه کرد که خود را با محک وصیت نامه امام بسنجند ... و الا " فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید - شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد."
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    من خودم موافق حسن خمینی بودم اما با این حرف تو نظرم برگشت
  • ساسانی ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    باید ببینیم آمریکا و انگلیس و دشمنان این انقلاب از چه کسی حمایت میکنند و به آن کس رای ندهیم. این بهترین راه است
  • ساسانی ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    باید ببینیم آمریکا و انگلیس و دشمنان این انقلاب از چه کسی حمایت میکنند و به آن کس رای ندهیم. این بهترین راه است
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    داداش جون لفظ برادر برای خود سید حسن بود مثل اینکه من به شما بگم برادر ناشناس..
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این همه اصول فقه خوندن بعد بشه اصلاح....
  • شهاب ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    1 . دوست عزیز اگر یادتان باشد در آستانه رحلت امام همه دوست داشتند بدانند که چرا برای حرم امام اینگونه بریز و بپاش شده ولی تنها جواب حسود خواندن مردمی بود که مبهوتانه به اینهمه تجمل و هزینه معترض بودند چرا تا مردم جواب سوالاتی میخواهند بدانند آنرا سوالی مغرضانه و جهت دار میدانید ؟ اجازه بدهید ما از جواب سید حسن دو گوشواره مطلا بسازیم البته اگر جوابی داشته باشند 2 . این عرصه... بهتر است شما هم با خدایتان بیشتر خلوت کنید و از خدایتان بخواهید چشم بسته از القاب و عنوانها و پسر و نوه و ووو دفاع نکنید تا در روز قیامت شرمنده شهدایی نباشید که فرزندان واقعی امام بودند و هیچ ادعایی نداشتند ! والعاقبه للمتقین
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چقدر فرق است بین سید احمد و فرزندش !... بین امام و نواده اش !
  • ساسانی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    باید ببینیم آمریکا و انگلیس و دشمنان این انقلاب از چه کسی حمایت میکنند و به آن کس رای ندهیم. این بهترین راه است
  • سرابی ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آقای کوشکی به شما ربطی نداره. من خودم به حسن خمینی رای نمیدهم اما نه به خاطر حرفهای شما
  • عمرناصر ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    از نظر ما بهتره ایشان بیایند و نظر رسمی خودش درباره ولایت فقیه و شعارهای فتنه 88 علیه اصل ولایت فقیه بگویند!!
  • سید اکبر ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    به نظر آدم خوبی میاد مشرق چه کار داری هی ازش سوال میکنی؟ هرکی هست و هرچی هست به خودش مربوطه به مردم هم ربطی نداره. حریم خوصوصی همه ازاد است
  • ثاقب ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خیابانها شلوغ بود و من بودم و ماه و ابرهای تیره شب . ناگهان مردی آمد و نور را با خوش اورد. اری انقلاب ما انفجار نور بود. برادر حسن خمینی! جان هرکی دوست داری اگر قراره راه امام و شهدا خراب بشه. بی خیال شو و نیا
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    هنوز فکر میکند شایعات درباره خانواده اشراقی ها درست است؟
  • جانباز ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اقایی که میگی جان برا سیدحسن میدی وگفتی اگه رهبر بشه .......از شرایط اولیه بصیرت است که ماشا.. سیدتون
  • بهروز مهرپرور ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خانواده اشراقی هیچ ربطی به سیدحسن خمینی ندارند. نامه تمام
  • علی ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اگر به یکی از این سئوالات، جواب درست درمون داد من و خانواده بهش رای میدیم و به اراذل و اوباشِ سبز لجن‌ی! هم کاری ندارم...
  • رسول مشهدي ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جناب كوشكي سوالهاي شما حتما جوابي از طرف آقاي سيد حسن خميني خواهد داشت و من نمي توانم بجاي ايشان پاسخي بدهم ولي من يك سوال از شما دارم و آن اينكه چرا تا قبل از اينكه ايشان در انتخابات ثبت كند شما از ايشان اين سوالها را نپرسيده بوديد؟
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    افرین بر مشرق نیوز. اما نباید تندروی کنید فقط سوال کنید و بس
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    احسنت همینطور سبز لجن‌ی های وطن فروش
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    دیگه نواده بازیچه بشه واقعا سوختن داره اما کمی نه زیاد !
  • سامی ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بچه های عزیز خبرنگار بدانید این انقلاب صاحب دارد و امام عاشقان بارها گفت نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ادب ادب ادب
  • فریادشیران ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    دست از سر نوه امام هم برنمیدارند این خبرنگارا
  • س ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    امام خمینی: نگذارید این انقلاب به دست ناهالان و نامحرمان بیافتد
  • شهروز ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بروید دنبال یک لقمه نان. این حرفها چرت و پرته.
  • ناشناس ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    حضور سید حسن خوبه و درست. دوستان عزیز من موافق راه اصلاح طلبان نیستم اما بهتر این است که برخی افراد... را در این دوران بشناسیم. الان بهتره
  • حمید ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    روزگار غریبی است که جز عاقبت به خیری چیزی از خدا نمیخواهم و برای این سید بصیرتی چون ابولفضل العباس(ع) را خواهانم که در کنار رهبر زمانش باشد تا مباد با لگد دشمن از خواب بیدار شود که بسیار دیر است ... سید عزیز زود دیر میشود
  • موسوی ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این ره تو میروی به ترکستان است
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    «عزیزم!لازم نیست این قدر حرص بخورید!هر نفرباید به اندازه قدش حرص بخورد.»!
  • سیف ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    دکتر جان! وجداناً سئوالات سختی کردید! بندگان خدا دانشجوهاتون چطوری از شما نمره میگیرن؟!
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این سوالات خیلی وقته مطرحه گوش شما به جای دیگری بوده!!!
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    کوشکی کیه؟
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    احسنت بر اقای کوشکی این یعنی دو کلمه حرف حساب!! یک سوال هم من اضافه می کنم: نظر برادر حسن خمینی درباره حسین خمینی چیست؟
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    لعنت به خودت ضایه!
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    دوغتو بنوش.
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خلبان هما. وکیل مردم شما؟ اجنبی؟؟
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    کشور شما؟؟؟
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    و شما وو وو کنید!
  • محمد ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جالبه! وقتی نظراتی اینجوری رو میخونم از خنده روده بر میشم!! جایی دیگه شخصیت امام رو میبرید زیر سوال، حالا از نوه اش حمایت میکنید.؟؟ بس کنید ترو خدا از هر کسی برای رسیدن به قدرت سوء استفاده میکنید.!! البته تو رو نمیگم روشنفکرا رو میگم...
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    معلومه شما دقیقا و اصلا اصولگرا نیستید!!!
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    شما مطمئن باشید ایران به سرنوشت سوریه دچار خواهد شد
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اقای کوشکی ای کاش سوالتون ازکسای که سه هزار ملیارد ورمیدارن میبرن میپرسیدید
  • ایرانیم ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    درست گفتی دنبال نام خمینی هستید نه سیره اش
  • ایرانیم ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    می خواهی بنویسه بحرالعلوم
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    می خواستم از شرق و سایر رسانه ها خواهش کنم طوری رفتار کنید که دوگانه نظام و خمینی بوجود نیاد ، الان رسانه های اصلاح طلب دقیقا دنبال همین مطلب هستند ، خیلی باید هوشمندانه رفتار کرد ، اصلاح طلب ها با این دوگانه سازی می خواهند هم رای سیدحسن را بالا بکشند و هم پیروزی او را شکست سیاست های نظام جلوه بدهند هوشمندانه رفتار کنید کامنت بنده رو هم نمایش ندهید یا علی.
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    دوست عزیز اینها میخوان از نام خمینی استفاده ابزاری کنن وگرنه اصلاح طلبها که اعتقادی به امام ندارن...
  • آفتاب ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    هرکس درخصوص سید حسن دنبال حقیقته موضع وسیره عملی ایشان رو درقبال وصیتنامه امام وفتنه ۸۸ جستجوکند ونیز به جوابیه آقای ضرغامی به ایشون درمورد برنامه «شاخص»درسال ۸۸ رجوع نماید تامتوجه شه سیدحسن در چه ورطه ای گرفتار آمده است؟!
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اصلاح طلبها پروژه « عایشیزاسیون» رو کلید زدن.... متاسفم برای سید حسن...
  • . ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    - اشتباه بخاطر قسمت دوم جمله ات
  • هادی ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    یادگار امام خیلی وقته که رفته تو حاشیه
  • حسین ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خود گویید و خود خندید عجب دو ستان هنر مندی....جوجو ها چرا اینقد ترسیدن
  • هادی ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سید حسن تا به حال چند تا گل به خودی تو کارنامه اش داشته بیشتر بازیکن تیم حریف بوده این طور بازیکنی رو نباید گذاشت عضو کادر فنی تیم
  • ناشناس ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    فعلا"که شده است !!! خخخ .
  • ناشناس ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    عجب ! صادق زیبا کلام که حافظ منافع امریکا در ایران است .
  • ناشناس ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    جلبک سبز لجنی تا دیروز که سطل زباله آتش میزدی ! خجالت بکش بچه پررو .
  • ناشناس ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    برو جلو بذار باد بیاد کوچولو ! خخخ .
  • عرفان ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سوالات خوب و پسندیده که هدف اصلی آن اگاه ساختن مخالطبان مشرق!
  • ناشناس ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    آن کسی که به ایشان لقب علامه داده بود و ترغیب به شرکت در انتخابات خبرگان کرده بود هم در جهت مخالف انقلاب و خط ولایت فقیه حرکت میکند .
  • محسن ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    نواده روح الله سید حسن نصرالله
  • رضا ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مشرق خون خوار اصلاح طلبان
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ایشون که
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    معلومه کی افراطیه داعشی اصیل که میگن همینان. اینارو دیدین شیفت دیلیتشون کنین
  • هما ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اگر دانستن حق مردم هست با اجازه ما هم سوالی بکنیم اقا.. نظر اقا سید حسن خمینی در باره فتنه اکبر88 و حامیان بی بصیرت انان چیه؟؟؟؟ اگر مختصر پاسخ دهند ممنونم.
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مسخره میکنی یا واقعا انقد مسخره ایه!!
  • هما ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    الان این سوال ساده را اقا سید بگه با م ه رابطه شما چطوره/؟/؟.
  • عدالت ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ناقص اومدی برادر کنعان پسر حضرت نوح یادت رفت ... خاندان نبوتش ...
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    من ماندهام چرا از حضور حضرت ایت الله سید حسن خمینی که یک نفر از بیت امام است واهمه دارید وبه هر تزویز میخواهد او را تخریب کنید فکر می کنید مردم درک نمی کنند شما حراسانید و از حضور ایشان تهی شده اید .......
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    امان از ماست مالی و توجیه
  • هادى ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اين كه ما بايد ببينيم كه رسانه هاى غربى از كدام كانديداها حمايت ميكنند تا ما بفهميم كه اون كانديدا بيشتر به درد منافع غرب ميخوره تا كشور عزيزمون ايران و اين كه غربيا به هيچ وجه محض رضاى خدا از كسى حمايت نميكنند و فقط به فكر منافعشون هستند ولا غير،كجاش غير قابل انتشار كه منتشر نميكنى مشرق؟؟!!
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    با دعای گربه سیاه بارون نمیاد.
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اولا این سوالات خیلی وقته که مطرح شده شما خواب تشریف داشتی. ثانیا برفرض که قبلا مطرح نشده بود و الآن به مناسبت انتخابات مطرح شده، بالاخره این سوالات درست است یا غلط. اگر غلط است به چه دلیل؟ و اگر درست است باید پاسخ گو باشند.
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    الآن مثلا اگر من بپرسم چرا بر خلاف زندگی ساده امام، مرقد ایشان را تجملی ساختید؟ باید این سوال رو از خودم هم بپرسم؟! مگر من مرقد امام رو ساختم که از خودم این سوال رو از خودم بپرسم. بقول اون دوست ناشناسمون: دوغت بنوش.
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    هادی برو دوغت بنوش
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ببخشید اشتباهی مثبت دادم.
  • مهندس ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    جناب سید حسن علاوه بر چند سوال کم اهمیت جناب کوشکی باید به مباحث اقتصادی و شرکتهایی که وابسته یا مستقیما" به نام آستان امام خمینی ثبت کردند و کارهای اقتصادی زیادی که همه با رانت آستان امام خمینی است پاسخگو باشند . برای نمونه میتوانید به شهرکهای صنعتی که در حال ساخت در محلات و دلیجان به نام آستان امام خمینی فعالیت میکنند مراجعه کنید . شهرک صنعتی خوشو و...
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    در وصف شما هم باید گفت: آب که سربالا میره قورباغه ابو عطا می خونه
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر غرب بین حزب الله و داعش، طرف حزب الله را گرفت دلیل بر حقانیت داعش می شود؟
  • آرشیتکت ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    خودت میفهمی چی میگی؟ خون تو رگ و این حرفا چیه؟؟ مواضع شخص رو ببینید.
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اشتباه + دادم.......بنده ی خدا محبوبه؟؟
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    "اینقدر حرص نخور"!
  • بهروز مهرپرور ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    با سلام و ارادت اگر بنا بر سیاه نمایی و سوال هدف دار باشد خیلی راه های دیگر هم هست. اما غرض فقط طرح سوال عمومی مردم است
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    برو بابا
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    به نظر میرسد پاسخی داده نشود.
  • اخراجی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مشرق بی فکر تو داری این بابا رو بزرگ میکنی. مردم فقط دنبال اقتصاد هستند و بس
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    آفرین
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مردم اصلا با کسی کار دارند که شعارهای اقتصادی بدهد. افرین
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    نظر من درباره حسن خمینی موقعی مثبت میشود که به سوالاتم جواب بدهد
  • سحر ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مگر پسر نوح خون پدرش تو رگهاش نبود ؟ کی گفته در اسلام خون و نسب تعیین کننده جانشینی و لیاقت است ؟
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مگر ایشان با خاندان هاشمی چه فاصله ای داره ؟ در همان دایره بزرگ شده
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مگر حق را با اشخاص می سنجند ؟
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    حرفهات بیشتر بوی تعصبات قومی میده تا درک و فهم
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    با درود و بدرود و سلام ووو که نمیشه بر حقیقت سرپوش گذاشت
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    رای نده اما میشه بفرمائید به کی ربط داره ؟
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر به کسی مربوط نیست بشینه تو خونه مثل تو
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    تا حالا کلمه بازیچه به گوشت خورده ؟ در ضمن غلط املایی داری هراسان نه حراسان
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    سوالات سختی که هرگز جواب درستی نخواهیم شنید
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    تو برو دنبال شکمت و کاری به بقیه نداشته باش !
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    اگر دنبال اقتصادی برو دنبال وعده 100 روزه چرا اومدی اینجا ؟
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    یک چرخی در اینستاگرام فامیلاش بزن ببین نوادگان امام چطوری شدن یا بودن واقعا" من که هیچم ناراحت میشم ایشون سید حسن نمیتونه فامیلاش رو ارشادکنه .
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    ای بابا چرا اینطوری میکنین معلومه که به طعنه گفته دیگه داره میگه کسی که امتخان پس نداده باشه مثل دیکته ننوشته غلط نداره پس قابل اعتماد نیس!
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا چون گفته شما میگین دانستن حق مردمه؟! چون میگه شما میگین آزادی بیان؟ یا چون میگه شما میگین زنده باد مخالف من؟!! کدوم یکی اش؟
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    ببخشید پس میخواین وقتی یکی کاندید میشه هیچ سوالی ازش درباره گذشته اش مطرح نشه؟!
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    خواستی حرف زده باشی 12:18؟
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    جناب ناشناس جواب ندادن هم خودش بزرگترین جوابه برا اذهان عمومی! اما حسین خان شما چند سالته؟!
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    کلامی بود از یکی از کسانی که 6 سال پیش میگفت ادب مرد به ز دولت اوست!
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    یادگار مگه نباید یادآور باشه؟! تو قرآن شما از نوح و پسرش، لوطو همسرش، ... چیزی ننوشته
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    مثلا شما از کجا پول میگیری هومان؟!
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    از شعور شما همین بس که نامها کار دارین نه با شخصیتها!
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    علیک! خب؟ پول میخوای برو دفتر!
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    امام خمینی فرمود میزان حال فعلی افراده نه که یادگاری ها!
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    اگه میترسید که سوال نمیکرد!
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    شما با اون پرچمت خیلی بیخود تو امور داخلی کشور ما دخالت میکنی
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    +1000

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس