کد خبر 502005
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

درحالی شایعاتی درخصوص کشف حجاب دختر حسین الله‌کرم منتشر شده که اساسا وی فرزند دختر ندارد.

به گزارش مشرق، برای جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

این رسانه‌های معاند با انتشار این شایعه که در شبکه‌های مجازی نیز در حال گسترش است، مدعی شدند: «این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود.

تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را  در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد».

شایعه کشف‌حجاب دختر الله‌کرم +عکس
شایعه کشف‌حجاب دختر الله‌کرم +عکس

**واقعیت**

هرچند که با ماهیت این رسانه ها کذب بودن این شایعه دور از ذهن نبود اما برای رو شدن دست رسانه های ضدانقلاب با حسین الله کرم تماس گرفتیم و اصل ماجرا را از وی جویا شدیم.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله تاکید کرد: من اصلا دختر ندارم که بخواهم دامادی داشته باشم و آن ها به خارج از کشور رفته باشند.

وی همچنین افزود: همسر من چند سالی است که فوت کرده و من تنها 2 فرزند پسر دارم و تمام این اخبار منتشر شده در رسانه هاس ضدانقلاب را تکذیب می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    حالا برفرض که الله کرم دختری هم داشت و او هم کشف حجاب می کرد مگر ربطی به او داشت که بر علیه او تمام شود، مگر خدای کریم در قرآنش نفرموده : « وکل شیء الزمناه طائره فی عنقه» ؟که ( اعمال هرکس را طوق گردنش خواهیم کرد). مگر حضرت نوح(ع) که پسرش با بدان نشست و راهش از پدرش جدا شد ربطی به پدرش دارد؟ کِی میخواهیم حساب افراد را از هم جدا کنیم.؟ تا کِی ما ساده اندیشان گناه پسر را به گردن پدر باید بیاندازیم ؟ باید از حسابهای بانکی آموخت که هرکس فقط یک شماره حساب دارد آنهم مختص فقط خود اوست
  • محمد رضا ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    البته این حرف شما کاملا صحیح است اما اگر در موردی فرزند خطا کرد و پدر از خطای او حمایت کرد پای پدر هم میاد وسط. اینو گفتم تا بعضی ها از این جملا برای تبرئه پدر اقازاده های مشهوربهره برداری نکنن.
  • علي ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    هركس حاج حسين را بشناسد، ميداند كه اين وصله ها به او نمي چسبد حاج حسين ياور و حامي ولايت از ابتداي انقلاب تا كنون بوده است و جزء سرمايه هاي نظام است .
  • حجت ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    فرزند ،از بزرگترین مصادیق اعمال انسان است.و اگر ناخلف باشد_خدای ناکرده_ حتما طوق گردن می شود .
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    انتخاباته انتخاباااااااات مشرق میترسی منتشر کنی؟
  • مسافر ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام حاج حسین با خیلی از سخنرانی ها و افشا گریهایی که کرده به خیلی از اقایون و اقا زاده ها فشار اومده , از این بنده پاک خدا هیچی گیر نیاوردن به ی عکس تخیلی رو اوردن , خدا حفظ کنه حاج حسین , سرت سلامت
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر این عکس دختر الله کرم بود هیهیات که اطلاع رسانی می کردید و اگر دختر اصلاح طلبان بود هیهات که مات می کردید
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    چقدر عکسها خوب و واضح بود واقعا" ممنون با اینکارها که مردم بیشتر تحریک میشن وشک می کنن
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    به ماچه ؟؟؟
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    1 0
    من نمیدونم اونایی که به نظر درست شما منفی دادند ، دلیلشون چی هست ؟
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    من خودم حاج حسین رو ازنزدیک میشناسم ایشان اصلا دختر ندارند وفقط دو پسر به نامهای محسن و تراب علی دارند
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    بیکارترین فضولترین 'ریا کارترین'دروغگوترین''شایعه ساز ترین''ملت دنیا هستیم!!!!! البته حسودترین وبعضی ترین. های دیگر هم بماند!!!!!
  • روشن بین ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    این شایعات برنامه تبلیغاتی ضدانقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری سال96 میباشد چون دیگه احمدی نژاد نیست سردرگم وگیج شده اند چه کسی از اصول گراها میخواهد بیاید بهترین راه برای تخریب این است که وجهه تمامی گزینه های احتمالی اصولگراها را با نشر اکاذیب در پیش مردم خراب کنند .مطمئنن در روزهای آینده شایعاتی گنده تر از اینها رو نشر میدهند ولی خیلی بیچاره هستند که اینجوری میخواهند مردم را گول بزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس