کد خبر 497363
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

سرمربی تیم ملی دانمارک پس از ناکامی شاگردانش در کسب جواز حضور در مرحله نهایی یورو 2016 از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش مشرق، در پی تساوی خانگی 2 بر 2 تیم ملی دانمارک برابر سوئد که منجر به ناکامی دانمارکی‌ها برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی یورو 2016 فرانسه شد، مورتن اولسن، سرمربی قرمزپوشان شبه جزیر اسکاندیناوی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

اولسن 66 ساله که 15 سال هدایت تیم ملی دانمارک را بر عهده داشته است، در کنفرانس خبری پس از بازی درباره تصمیم خود به خبرنگاران گفت: ما با بازیکنان صحبت کردیم و فدراسیون هم قبول کرد که همکاری ما دیگر معنایی ندارد. ماه‌های اخیر برای من ناامید کننده بود. (دانمارک پس از ناکامی در صعود از گروه نهم یورو مقدماتی 2016 در پلی‌آف هم به سوئد باخت و نتوانست به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند)

اولسن ادامه داد: من نتوانستم راهی برای ثبات دادن به عملکرد و نتایج تیمم پیدا کنم و مسئولیت ناکامی آن را برای عدم راهیابی به یورو را می‌پذیرم.

تیم ملی دانمارک با هدایت اولسن در جام جهانی 2002 کره و ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد و در یورو 2004 پرتغال نیز تا مرحله یک چهار نهایی رسید. یورو 2016 اما دومین تورنمنت بزرگ متوالی است که اولسن نمی‌تواند دانمارک را به مرحله نهایی‌اش برساند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس