کد خبر 497344
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

کاپیتان و مهاجم تیم ملی سوئد پس از پیروزی برابر دانمارک در دور برگشت پلی‌آف یورو 2016 واکنش جالبی به رجزخوانی‌های قبل از بازی همسایه قرمزپوش کشورش نشان داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته (سه‌شنبه) که آخرین شب از بازی‌های دور برگشت پلی‌آف یورو 2016 بود و فهرست 24 تیمی این رقابت‌ها را کامل کرد، سوئد در خانه همسایه‌اش دانمارک با 2 گل زیبا از کاپیتان خود زلاتان ابراهیموویچ پیش افتاد. سوئد اگرچه در 10 دقیقه پایانی دو گل خورد و پیروزی را با تساوی عوض کرد اما گل‌های ایبرا برای برباد رفتن رؤیای دانمارکی‌ها جهت حضور در یورو 2016 کافی بود، دانمارکی‌هایی که قبل از بازی برای مهاجم پاری‌سن‌ژرمن رجزخوانی کرده بودند.

ابراهیموویچ 34 ساله پس از بازی در واکنش به رجزخوانی دانمارکی‌ها که به پیروزی کشورشان برابر سوئد امید فراوانی داشتند و می‌گفتند مقدماتی یورو آخرین تورنمنت ملی خواهد بود که ایبرا تجربه می‌کند و بعد از آن (از فوتبال ملی) بازنشسته می‌شود، گفت: فکر می‌کردند که این بازی آغازگر دوران بازنشستگی من می‌شود اما من کل کشورشان را بازنشسته کردم. نمی‌توانم تصور کنم که از صعود تیم ملی کشورم به یورو چه احساسی دارم.

ستاره PSG افزود: با همه شک و تردیدها و حرف‌هایی که قبلاً زده شده بود، ما خودمان را به پلی‌آف رساندیم. با این حال خیلی‌ها از این موضوع هم ناراحت و ناامید بودند اما ما هنوز هم برای صعود شانس داشتیم. دانمارک حریف‌مان شد و همه چیز علیه ما بود. مدت‌ها بود که دانمارکی‌‌ها را شکست نداده و خیلی وقت بود که من هم به آنها گل نزده بودم اما با این حال صبر کردیم. می‌دانستیم که دنبال چه چیزی هستیم. آنهایی به یورو راه پیدا می‌کنند که بیش از همه برای رسیدن به آنجا اشتیاق دارند و این بار ما مشتاق‌ترین تیم بودیم.

ابراهیموویچ در ادامه اعتراف کرد که یورو 2016 آخرین تورنمنت در فوتبال ملی است که برای سوئد به میدان می‌رود. او تأکید کرد: این سرنوشت من بوده که این فرصت را به دست آورم که در یورو بازی کنم. بسیاری از مردم می‌گویند که من پیر و ضعیف شده‌ام اما فعلاً که اینگونه به نظر نمی‌رسد.

سوئد، اوکراین، مجارستان، جمهوری ایرلند، ایرلند شمالی، ولز، انگلیس، جمهوری چک، ایسلند، ترکیه، بلژیک، اسپانیا، اسلواکی، آلمان، لهستان، سوئیس، رومانی، اتریش، روسیه، ایتالیا، کرواسی، پرتغال و آلبانی همراه فرانسه میزبان 24 تیم یورو 2016 را تشکیل می‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس