عکس فوق بچه های مظلوم یمن را نشان می دهد که از دلهره ی جنگنده های فرانسوی گوش هایشان را گرفته اند. فرانسه از جنگ علیه یمن خیلی خوشحال بود چون به همین واسطه میلیون ها یورو جنگنده و سلاح به سعودی ها فروخت. هموطنان محترمی که امشب می خواهند براى جانباختگان پاریس شمع روشن کنند، به یاد کودکان مظلوم یمن و شهدای پریروز بیروت هم باشند!

گروه فضای مجازی مشرق - وحید یامین پور در اینستاگرام خود نوشت:

عکس/ دلهره بچه های مظلوم یمن از جنگنده های فرانسوی

روایت عجیبی شنیدم با این مضمون که در روز قیامت هنگام حساب و کتاب اعمال دست برخی شیشه ای از خون می دهند و می گویند شما به این مقدار در ریخته شدن خون دیگران مقصرید! آنها تعجب می کنند و انکار میکنند. واقعیت هم این است که آنها مستقیماً در قتل دیگران نقش نداشته اند و حتی به ریخته شدن خون دیگران رضایت نداشته اند اما خدا همین کسی است که : و من یعمل مثقال ذره شرا یره...
چندی پیش مستندی انگلیسی دیدم که در آن یک فعال ضد جنگ در اعتراض به اعزام ارتش انگلیس به عراق و افغانستان و... می گفت: «من چرا باید مجبور باشم به دولتی مالیات بدهم که آنرا خرج کشتن مردم بی گناه در دیگر کشورها می کند؛ من نمی خواهم در ریخته شدن خون دیگران مقصر باشم.»
این نگاه، فوق العاده است. در اروپا و امریکا مسلمانان و مومنان زیادی زندگی میکنند که احتمالا خیلی پرهیزکارند ولی ناچارند ماهیانه مبلغ زیادی مالیات بدهند. مالیاتی که خرج جنگ افروزی و افساد فی الارض می شود. .
همین یک دلیل کافی است که ما دائما شکر کنیم که در کشوری غیرسکولار و با حاکمیت دین و حاکمانی متدین زندگی می کنیم و دست کم مالیاتمان صرف افساد فی الارض نمی شود.
بماند که گاهی یک موضع سست و غیر اصولی در برابر امریکا و اسرائیل می تواند یک گام تیغ استکبار را به گردن مظلومان جهان نزدیکتر کند و خون عده ای را بریزد.
عکس فوق بچه های مظلوم یمن را نشان می دهد که از دلهره ی جنگنده های فرانسوی گوش هایشان را گرفته اند. فرانسه از جنگ علیه یمن خیلی خوشحال بود چون به همین واسطه میلیون ها یورو جنگنده و سلاح به سعودی ها فروخت. هموطنان محترمی که امشب می خواهند براى جانباختگان پاریس شمع روشن کنند، به یاد کودکان مظلوم یمن و شهدای پریروز بیروت هم باشند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 1
    خاک بر سرت سایت مشرق - شکر خدا دولت دست شماها فعلا نیست وگرنه مردم ایران را قربانی خرفتی خودتان می کردید
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    آفرین. باید روی این نگاه مردم اونها کار کرد و بیشترش کرد.
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 1
    در نگاه شما ئ امثال شما بیرئتی یمنی خونش مباح است ولی فرانسوی ها و غربی ها نه شما که از داعش بدتر شدید فاین تذهبون؟
  • ریاستی ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    همین فرانسه جنایتکار سالهاست خانه امن منافقین است.دست فرانسه در خونهای الوده به ایدز الوده است همین فرانسه بود که بیشترین سلاح رو به صدام داد.موشکهای اگزوست هلیکوپترهای سوپر فرلون مخصوص جنگهای دریایی مجهز به موشک اگزوست که بیشترین نفتکشهای ما رو هدف قرار داد همچنین هواپیماهای میراژو سوپر اتاندارد وتوپهای دور برد فرانسوی.البته حساب مردم از سردمداران جداست ومردم بیکناه در هر جای عالم چوب اینها را میخورند
  • عباس ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    آهای بازیگرایی که زود دچار رنجش میشید از حوادث فرانسه. دمتون گرم. اما مگر اینا انسان نیستند؟ خدا به حال عواطف ما رحم کند که اون هم غرب زده شده است.
  • عباس ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    اون که دستش رو گوشش نیست دیگه براش عادی شده.
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    1 0
    آفرین
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    میلیون ها دلار جنگنده
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    ادب شما نشان دهنده شخصیت دولت شماست
  • محمد علی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    سرانجام در افق مظلومان خورشید فتح و نصرت طلوع خواهد کرد و شب تار مستضعفان به سحر دلنشین دولت یار می رسد و صبح پیروزی در پهنه ی گیتی می دمد..کمی صبر؛ الیس الصبح بقریب
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    دولت مردان فرانسوی باد کاشتند و طوفان درو کردند . ما برای مردم مظلوم یمن دعا میکنیم و اگر رهبر فرمان دهد آل سعود را لگدمال میکنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس