کد خبر 490776
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

سرمربی یوونتوس پس از تساوی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن‌گلادباخ از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش مشرق، مسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از آنکه شب گذشته مقابل مونشن‌گلادباخ یک تساوی دیگر بدست آورد از عملکرد بازیکنانش به شدت انتقاد کرد. در این دیدار یوونتوس از دقیقه 53 بازی با اخراج هرناس 10 بازی را ادامه داد.

سرمربی تیم یوونتوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهتر است که من در این تساوی کسی را مقصر ندانم. باید تمام بازیکنان را سرزش کنم که خوب عمل نکردند. ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما ریسک کردیم و دروازه‌ی خود را باز شده دیدیم اما در نهایت به خوبی توانستیم به بازی برگردیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم.

آلگری افزود: گاهی وقت‌ها شرایط آن طور ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. بازی را به خوبی اداره کرده بودیم که بعد از 10 نفره شدن همه چیز تغییر پیدا کرد و مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب انجام دهیم و همین موضوع باعث شد که روند بازی خود را از دست دهیم.

سرمربی بانوی پیر در ادامه گفت: هر موقع در مورد یوونتوس صحبت می‌کنیم نباید فقط نکات منفی را مد نظر داشته باشیم. در حال حاضر ما 8 امتیاز از مسابقات قبلی کسب کردیم که نزدیک به صعود هستیم.

وی در مورد گل خورده ی یوونتوس گفت: نباید با اولین فشاری که بر روی دروازه‌ی ما وارد می‌شود، دروازه ما باز شود. باید کاری کنیم که اگر نمی‌توانیم هجوم بیاوریم، شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که در خط دفاعی ضعیف عمل نکنیم و به راحتی گل دریافت نکنیم.

آلگری در پایان گفت: از بازیکنام عصبانی هستم زیرا زمانی که 10 نفره شدیم برخی از آنها آنگونه انتظار داشتم بازی نکردند.

این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، گل گلادباخ را فابیان جانسون در دقیقه 18 زد و گل یووه را لیختشناینر در دقیقه 44 به ثمر رساند.

یوونتوس اکنون 8 امتیازی است و در گروه D بعد از منچسترسیتی 9 امتیازی قرار دارد. شاگردان آلگری بازی رفت خود را هم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه تساوی بدون گل به پایان بردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس