کد خبر 490254
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به اشتباه بودن حرکت خود و چند هم‌تیمی‌اش برای حرکتی که در پایان بازی اخیرشان برابر ختافه انجام دادند، اذعان داشت.

به گزارش مشرق، حرکت تعدادی از بازیکنانی که شنبه شب پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال بارسلونا برابر ختافه، سرزده وارد اتاق کنفرانس خبری شدند و میان صحبت‌های ویکتور رودریگس، بازیکن تیم میزبان وقفه انداختند، سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

چند بازیکن بارسلونا که جرارد پیکه هم ظاهراً جزو آنها بوده، هنگام برگزاری کنفرانس خبری تیم حریف سرزده وارد اتاق می‌شود و با ماسک‌های هالووین (به مناسبت روز هالووین) نظم کنفرانس را بر هم می‌زنند.

باشگاه بارسلونا پس از این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای رسماً از باشگاه ختافه، بازیکنانش و هواداران آن عذرخواهی و در عین حال تأکید کرد که بازیکنان بارسا اشتباهی وارد اتاق کنفرانس خبری شده‌اند.

اکنون سایت نشریه مارکا بخشی از فیلم ورود بازیکنان بارسا را به محل کنفرانس خبری روی خروجی خود قرار داده که ادعای باشگاه کاتالان را ثابت می‌کند. در این فیلم صدای جرارد پیکه شنیده می‌شود که می‌گوید:«لعنتی! بچه‌ها اشتباه کرده‌ایم...»

پس از بازی تعدادی از بازیکنان بارسا که پیکه هم جزوشان بود فریاد‌زنان رختکن این تیم را ترک کردند و به مناسبت روز هالووین برای ترساندن بازیکنان حریف تلاش کردند اما اقدام آنها که صرفاً جهت تفریح بود، برایشان دردسرساز شد و آنها هم پس از پی بردن به این موضوع اتاق کنفرانس خبری را ترک کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس