کد خبر 487916
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از اطمینان خود برای برد این تیم در دربی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهرداد  میناوند در خصوص دربی گفت: به هر حال دربی اوج حساسیت را به دنبال دارد. دیدار پرسپولیس و استقلال ارتباطی به شرایط جدولی 2 تیم ندارد. در زمانی که خودم در دربی بازی می‌کردم فضا و حساسیت این مسابقه را درک کرده و می‌دانم پرسپولیس و استقلال تا چه اندازه به دربی اهمیت می‌دهند.
 
وی در خصوص وضعیت 2 تیم در آستانه دربی گفت: هر چند پرسپولیس در اوایل لیگ شرایط خیلی خوبی نداشت اما در حال حاضرسرخ پوشان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و نتایج خوبی هم می‌گیرند. سرعت تیمی شاگردان برانکو بالا است و این موضوع از ویژگی‌های بارز پرسپولیس می‌باشد.
 
وی  ادامه داد: هر چند استقلال در حال حاضر در صدر  جدول قرار دارد و نتایج این تیم از ابتدای لیگ برتر ثبات داشته اما آبی پوشان مقداری برای رسیدن به همانگی تیمی فاصله دارند. در مجموع پرسپولیس به دلیل کم کردن فاصله خود با صدر جدول انگیزه بالایی دارد اما استقلال به علت صدر  نشینی خیال راحت‌تری نسبت به وضعیت خود در جدول دارد و شاید همین امر به سرخ پوشان کمک می‌کند.
 
میناوند در خصوص اندیشه‌های تهاجمی برانکو و مظلومی برای زیبا شدن این دربی بیان کرد: به هر حال روند بازی و جو ورزشگاه در برنامه‌های مربیان و اجرا شدن دستورات تاکتیکی از سوی بازیکنان تاثیر گذار است.
 
ممکن است تک تک دقایق این دیدار برنامه‌های مربیان دستخوض تغییرات شود و ما در دقایقی از بازی شاهد فوتبال تدافعی از هر دو تیم باشیم.
 
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به هر حال من به برد پرسپولیس در این دیدار مطمئن هستم و شک ندارم سرخ پوشان با توجه به سرعت و تکنیک بازیکنانی چون طارمی، عالیشاه، احمدزاده و علیپور و همچنین سازمان دفاعی و نفرات بلند قد خود در خط دفاع روز سختی را برای حریف رقم می‌زنند.
 
میناوند در مورد اتحاد سرخابی‌های پایتخت پس از  درگذشت هادی نورزوی اظهار داشت: به عنوان یک پرسپولیسی از تمام استقلالی‌ها به دلیل این که در این حادثه تلخ کنار خانواده پرسپولیس بودند تشکر م ی‌کنم. اما کری‌های دربی همیشه و در هر شرایطی بین این دو تیم وجود دارد و همین کری خوانی‌ها جذابیت‌های دربی را افزایش می‌دهد. امیدوارم دربی به عنوان ویترین فوتبال ایران زیبا باشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر بامرام ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    مشرق جان یه چیزی میگم ناراحت نشی و احتمالا چاپشم کنی بهتره. دبیر بخش ورزشی شما خیلی علاقه به برد پرسپولیس داره. من دو روزه اخبار دربی رو از سایت شما رصد میکنم از عابدینی گرفته تا عابدزاده و میناوند همه رو آوردی که پرسپولیس میبره. از استقلال فقط زووم کردی روی حاشیه های کرار جاسم و حرفی از برد استقلال نزدی. اخلاق حرفه ای رو رعایت کنید لطفا.
  • اشک درار مشرق ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    من هم به نبردن پرسپولیس اطمینان دارم جناب میناوند
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    پرسپولیس ؟!!! چاییدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس