کد خبر 486456
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: من امروز، صحبت‌های نهایی را با باوئرمن انجام می‌دهم و تکلیف او را تا فردا مشخص می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد توافق «دیرک باوئرمن» سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال با باشگاه «رد اکتبر» روسیه اظهار داشت: توافق این مربی با باشگاه روسی و حضور قطعی او در این باشگاه کمی دور از واقعیت است. باوئرمن در نامه‌ای به من نوشته که علاقه زیادی به ادامه کار در ایران دارد و از شاگردانش در تیم ملی ایران راضی است.

مشحون ادامه داد: با توجه به ابراز علاقه باوئرمن،‌ من در جلسه‌ای که با معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش داشتم با گودرزی صحبت کردم و ایشان هم به من تأکید کرد که هر چه برای بسکتبال مفید است، انجام دهم، وزارت ورزش هم در حد امکان از ما حمایت می‌کند. از طرف دیگر با باوئرمن تماس گرفتم و خواستم وضعیتش را اعلام کند که که می‌خواهد به صورت کوتاه مدت کنار تیم ملی ایران باشد یا بلند مدت. ما نمی‌توانیم لیگ را تعطیل کنیم و از طرفی حضور او در مدت برگزاری لیگ در ایران عملاً فایده‌ای ندارد و ضروری نیست. ما از او خواستیم اعلام کند که با کدام رده از تیم‌های ایران می‌تواند همکاری کند؟

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتقادهایی که بر اتلاف وقت در بستن قرارداد با باوئرمن متوجه او شده است، گفت: این حرف‌های کسانی است که از ورزش دور هستند. ما چه زمانی را از دست دادیم؟! تمرین‌های تیم ملی بعد از سال نو آغاز خواهد شد و همه بازیکنان و لژیونرهای ما نیز به سراغ باشگاه‌های خود رفتند. متأسفانه برخی‌ها فقط می‌خواهند به فدراسیون و تیم ملی لطمه بزنند.

مشحون در پایان تصریح کرد: من امروز، صحبت‌های نهایی را با باوئرمن انجام می‌دهم و تکلیف او را تا فردا مشخص می‌کنم.

به گزارش تسنیم، مشحون در حالی توافق باوئرمن با باشگاه رد اکتبر روسیه را دور از واقعیت عنوان می‌کند که مدیر رسانه‌ای این باشگاه روز گذشته در گفت‌وگو با تسنیم خبر از توافق قطعی این مربی آلمانی با باشگاه متبوعش داد و عنوان کرد وی از روز چهارشنبه تمرینات تیم رد اکتبر را زیر نظر خواهد گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس