سید مهدی رحمتی، دروازه بان و کاپیتان استقلال در دیدار با پدیده مشهد یک گل بد دریافت کرد، همین گل باعث شد دوباره سیبل انتقادات و کنایه های فوتبالدوستان به خصوص هواداران پرسپولیس شود و گل خوردنش سوژه ای داغ باشد برای شبکه های اجتماعی و فضای مجازی.

به گزارش مشرق، گلی که مهدی خیری، بازیکن پدیده در دقیقه سه بازی با استقلال از وسط زمین و در حالی که رحمتی از دروازه فاصله گرفته بود به ثمر رساند، از نظر کارشناسان و فوتبالدوستان گل زیبایی بود اما برای دروازه بان آبی ها تکرار یک اتفاق تلخ بود و یادآور گلی که از گسترش فولاد در سه فصل پیش خورد. هر چند رحمتی در دیدار تیمش با پدیده ستاره بود و چندین بار با واکنش های زیبایش ناجی دروازه آبی ها شد؛ اما این همه سوپر واکنش هم باعث نشد که او بابت دریافت گل از نیمه زمین مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار نگیرد.

چند لحظه پس از ثبت گل پدیده، فیلم آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و دست به دست چرخید و چندین لطیفه و طنز نیز به آن اضافه شد تا موجبات ناراحتی و عصبانیت رحمتی فراهم شود. پرویز مظلومی که به خوبی روحیات رحمتی را می شناسد و به شرایط این دروازه بان واقف است، برای اینکه روحیه کاپیتانش بیش از این خراب نشود، باب صحبت و دلداری را با او باز کرده و از رحمتی خواسته به این مسائل و اتفاقات بی اعتنا باشد و فکر و ذکرش را درگیر آن نکند.

مظلومی که تیمش در هفته نهم بازی سختی با استقلال خوزستان تیم بالانشین جدول دارد و نگران روحیه کاپیتان تیمش است، به او توصیه کرده برای مدتی فعالیتش را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کم کند یا به حالت تعلیق درآورد تا بابت واکنش مردم و هواداران خودی و تیم حریف دچار ناراحتی نشود. گویا رحمتی هم به توصیه سرمربی اش گوش داده و در چند روز اخیر فعالیتی در فضای مجازی نداشته است. 

منبع: پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس