کد خبر 483086
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم در بازی‌های آینده باید در دفاع تیمی سرسخت‌تر عمل کند.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در خصوص دیدار استقلال مقابل پدیده گفت: این مسابقه نسبت به بازی‌های دیگر این هفته بهتر بود و بار فنی داشت. هر دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند، ولی در نهایت مساوی کردند. پدیده رو به فوتبال درگیرانه آورد و سعی داشت از استقلال توپ‌گیری کند. پدیده می‌خواست از باز شدن استقلال استفاده کند، اتفاقی که به دلیل گل زودهنگام پدیده رخ داد. آنها فرصت‌های دیگری هم داشتند هر چند که استقلال هم در نیمه دوم چند فرصت خوب داشت.

وی در ادامه در خصوص سیدمهدی رحمتی و اینکه برخی معتقدند او در استقلال رقیبی ندارد تا جایگاهش تهدید شود، گفت: کادر فنی استقلال رحمتی را به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب کرده و وحید طالب‌لو هم قبول کرده که دروازه‌بان دوم باشد. هر مربی یک سلیقه دارد و در این زمینه نمی‌توان به سلیقه مظلومی ایراد گرفت.

مرفاوی در قسمت دیگری از این گفت‌وگو در خصوص نقاط ضعف استقلال عنوان کرد: استقلال باید یک مقدار در دفاع تیمی، سخت‌تر باشد. وقتی بازیکنان استقلال توپ از دست می‌دهند باید برای جمع شدن و انجام وظایف‌شان در دفاع تیمی، شرایط بهتری داشته باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین در خصوص استعفای محمد خاکپور و وضعیت مبهم او در تیم امید گفت: به خاکپور بابت قهرمانی در بازی‌های غرب آسیا تبریک می‌گویم. او در این مدت برای تیم امید زحمت کشید و باید قدردان زحمات او باشیم. باید به خواسته‌های این مربی اهمیت بدهیم و فدراسیون باید خاکپور را حفظ کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس