در پی نقل مطالب غلط و خلاف واقع مبنی بر نقش مستقل برخی مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در روند رسیدگی قانونی طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، در پی نقل مطالب غلط و خلاف واقع مبنی بر نقش مستقل برخی مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در روند رسیدگی قانونی طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مطالب خلاف واقع و فاقد اعتبار است.

مطالب غلط و مغشوش مبنی بر نقش مستقل برخی از مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در روند بررسی طرح «برجام» خلاف واقع است

در این اطلاعیه آمده است:

«مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در موارد متعددی بر طی شدن مسیر قانونی بررسی مفاد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تأکید داشته‌اند و در اطلاعیه اخیر دفتر مقام معظم رهبری در تاریخ 10/6/1394 نیز اعلام گردید که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این موضوع، صریح، شفاف و دقیق در سخنرانیهای ماههای اخیر ایشان اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد.

لذا هرگونه اطلاع رسانی و بیان مطالب غلط و مغشوش مبنی بر نقش مستقل برخی از مسئولین دفتر معظم‌له در روند بررسی طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» خلاف واقع بوده و فاقد اعتبار است و انتظار دارد صاحبان تریبونها و رسانه‌ها و سایتهای خبری، احتیاط و دقت لازم را در نقل مطالب مربوط به دفتر مقام معظم رهبری بعمل آورند.»
منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    درود بر رهبر انقلاب
  • ایرانی ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    خواص بصیرت خود را حفظ نمایند
  • بیژن ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    به امید آن روز که چشم دشمنان این کشور را کاسه دربیاوریم و ایران و ایرانی بر بلندای قله غرور بیاستند مسئولان همت کنند و مردم بصیرت خود را پاس بدارند
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    ماشاءالله به بصیرت امام خامنه ای تحرکات نحس جریان نفاق جهانی را که قصد سست کردن اراده ملت را دارد زیر نظر بگیرید
  • majid ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    به امید وحدت و اخلاق گرایی میان مسئولان
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    آرسن لوپنها از این تذکرات واهمه ای ندارند و دروغ پردازی ادامه خواهند داد
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    مگه کی چیزی گفتهبوده؟؟؟
  • در حاشیه نفی نقش مستقل اعضای دفتر رهبری ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    اما در اینجا یک مساله هست. بیاید سه فکت از سخنان صریح رهبری را کنار هم بگذاریم: 1-رهبری صریحا گفتند که بررسی برجام با مجلس است و من دخالتی نمی کنم. 2-همچنین تاکید کردند من خودم زبان دارم حرف مرا خودم بشنوید. 3- تاکید کردند که حرفهای من در ملاعام تفاوتی با حرفهای خصوصی ندارد و «مبادا كسى تصور كند كه رهبرى یك نظرى دارد كه برخلاف آنچه كه به عنوان نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میكند كه اجراء كنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر كسى چنین تصور كند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه كبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع رهبرى همینى است كه صریحاً اعلام میشود؛ همینى است كه من صریحاً اعلام میكنم...» ۱۳۸۹/۰۵/۳۱ ....
  • احمد ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    اگه این اطلاعیه سه شنبه منتشر می شد بهتر بود و چرا با کسانی که این مطالب رو منتشر می کنند برخورد نمی شه
  • علیرضابختیاری ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم،باسلام ممنون ازاینکه خبرهاروباشفافیت میگین_یامهدی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس