کد خبر 477134
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

کارشناس فوتبال ایران گفت: اینکه پیروزی 2 بر صفر مقابل عربستان با تساوی تغییر پیدا می‌کند برای تیم امید یک معضل است.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق در مورد نتیجه به دست آمده در دیدار شب گذشته تیم‌های امید ایران و عربستان گفت: طبیعتاً چون بازی پخش نشد نمی‌توان در خصوص جزئیات آن صحبت کرد و فقط می‌توان بر اساس شناختی که از تیم و نفرات داریم یک کارشناسی کلی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم امید خوبی داریم و بازیکنان در این رده سنی به خوبی به باشگاه‌های خود کمک می‌کنند و اعتقاد دارم امسال هر چند برای صعود به المپیک شرایط سخت و دشوار است اما این امیدواری برای صعود در بین علاقه‌مندان به فوتبال وجود دارد.

نامجو مطلق گفت: سالیان سال است که به المپیک نرفته‌ایم اما امسال واقعاً سرمایه‌های خوبی داریم و می‌توانیم این طلسم را بشکنیم ضمن اینکه کادر فنی تیم امید باید به مسابقات غرب آسیا به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کرده چرا که حریفان خوبی در منطقه غرب آسیا با تیم امید ایران در این رقابت‌ها رودررو شده و محک خوبی برای ما به محسوب شدند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: معتقدم که نباید خیلی در مسابقات غرب آسیا به دنبال رفتن روی سکو و یا عنوانی مختلف باشیم بلکه باید بیشتر به این رقابت‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کنیم.

نامجو مطلق گفت: از ترکیب عربستان خبر ندارم و نمی‌دانم که تا چه اندازه ترکیب این تیم در دیدار دیشب نسبت به دیدار عید امسال در رقابت‌های مقدماتی تفاوت داشته است اما همین که مقابل عربستان که در رده‌های سنی مختلف گربه سیاه فوتبال ایران به شمار می‌رود توانستیم بازی شکست‌ خورده در تهران را در کشور دیگر با نتیجه تساوی عوض کنیم نشان از پیشرفت تیم امید است و ما را نسبت به آینده امیدوار می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم‌های مختلف ملی همواره مقابل عربستان مشکل داشته‌اند، گفت: معتقدم که باید برای هر لحظه از زمان بازی تمرین متفاوتی کرده و برنامه خاصی داشت در واقع باید بر روی شرایط روحی، روانی و فنی برای هر مسابقه جداگانه تمرین کنیم. اتفاقاً‌ این موضوع می‌تواند درس خوبی برای من باشد در حالی که با دو گل پیش هستیم، نمی‌توانیم نتیجه را حفظ کرده و در نهایت به تساوی رسیده یا حتی بازی را واگذار می‌کنیم.

بازیکن اسبق استقلال تأکید کرد: هر چند که چنین نتیجه‌ای در یک رقابت این چنینی قابل جبران است اما در بازی‌های مهم مثل مقدماتی المپیک به واقع اگر چنین اتفاقی بیفتد غیرقابل جبران خواهد بود. اینکه نتیجه 2 بر صفر برده را با مساوی 2 بر 2 عوض می‌کنیم، یک معضل است و باید بر روی این موضوع کار کرد.

وی یادآور شد: متأسفانه در هر دوره می‌گوییم که ما بهترین بازیکنان امید را داریم و می‌توانیم به راحتی راهی المپیک شویم که هر بار نیز این امر محقق نمی‌شود اما امیدوارم به واقع در این دوره از رقابت‌ها این سنت شکسته شود و بتوانیم با اقتدار راهی المپیک 2016 ریو شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    چاکریم مشرق عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس