کد خبر 504062
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: این تیم پتانسیل پیشرفت را دارد و هدف اصلی‌مان این است که در لیگ دسته‌ اول بمانیم.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص قبول هدایت تیم گل‌گهر سیرجان که با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول وضعیت مناسبی ندارد، اظهار داشت: من بازی این تیم مقابل نساجی مازندران را دیدم.گل‌گهر تیم جوانی است که پتانسیل پیشرفت را دارد و من هم پیشنهاد آنها را قبول کردم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم که بتوانیم تغییرات مثبتی را ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین هدف‌ شما در فصل جاری کسب چه رتبه‌ای خواهد بود؟ گفت: مطمئناً هدف اول ما این است که تیم در لیگ دسته اول بماند. ابتدا نیاز به نتایج خوب داریم تا از پایین جدول جدا شویم و بعد از آن دنبال گرفتن یک جایگاه خوب خواهیم بود. تیم ما باید تقویت شود و حالا باید کار را جلو ببریم.

نامجومطلق در خصوص تساوی استقلال مقابل سایپا و شعار برخی از هواداران این تیم علیه پرویز مظلومی عنوان کرد: بازی استقلال را ندیدم اما شعار علیه مظلومی عجیب بود. استقلال تیم صدرنشین لیگ است و بد نتیجه نگرفته که برخی از هواداران بخواهند شعار بدهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس