عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ارجاع طرح یک‌فوریتی برجام به کمیسیون برجام منطقی است.

به گزارش مشرق، محمد کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ارجاع طرح یک‌فوریتی امروز مجلس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را بعید دانست و گفت: با توجه به نظر آقای لاریجانی رییس محترم مجلس مبنی بر اینکه طرح مجلس برگرفته از گزارش کمیسیون بوده است قطعاً هیئت رئیسه محترم مجلس بررسی بیشتر طرح را به کمیسیون ویژه برجام ارجاع خواهد داد.

کوثری اضافه کرد: منطق هم حکم می‌کند این طرح به کمیسیونی ارجاع شود که قریب دو ماه شبانه‌روزی و با 170 ساعت کار کارشناسی مداوم روی برجام،‌ قطعنامه و اسناد پیرامون پرونده هسته‌ای کار کرده است و هر 15 عضو آن از تسلط کافی برخوردار هستند. ضمن اینکه از کمیسیون امنیت تنها پنج شش نفر در کمیسیون برجام عضو هستند که برای بررسی چنین طرح مهمی در کمیسیون امنیت کفایت نمی‌کند.

کوثری در پایان تأکید کرد: اعضای کمیسیون برجام از کمیسیونهای تخصصی مختلف مجلس انتخاب شده‌اند و می‌توانند ابعاد مختلف برجام را به‌طور دقیق از ابعاد مختلف مطالعه و بررسی نموده و طرح کامل و جامعی را در مدت کوتاه پیش رو به صحن بیاورند که بتواند تضمین کننده حداکثری منافع ملت ایران و حافظ دستاوردهای مهم کشور در حوزه فناوری هسته‌ای باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس