معاون وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران هیچ دخالتی در امور بحرین نداشته و ندارد اقدام این کشور در اخراج کاردار ایران را نشان دهنده اوج مشکلات سیاسی در درون بحرین دانست.

به گزارش مشرق، معاون وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران هیچ دخالتی در امور بحرین نداشته و ندارد اقدام این کشور در اخراج کاردار ایران را نشان دهنده اوج مشکلات سیاسی در درون بحرین دانست.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با اخبار 20:30 شبکه دو سیما درباره اقدام دولت بحرین در اخراج کاردار ایران گفت: دولت بحرین برای فرار از مشکلات و به جای چاره اندیشی فرافکنی می کنند. آنها بارها به نادرست و بی اساس چنین اتهاماتی را مطرح کرده اند و ما هم هر بار از آنها خواستیم تا اگر مستندی برای این ادعای بی اساس خود دارند مستندات خود را ارائه کنند و صرف اتهام زنی کمک کننده نخواهد بود.

امیرعبداللهیان افزود: اخراج کاردار ایران از بحرین نشان دهنده اوج این مشکلات سیاسی در درون بحرین است و ما بارها گفته ایم که مشکلات بحرین از طریق گفتگوی ملی بین همه طرف ها قابل حل است و این روشهای نخ نما و نادرست هیچ کمکی به حل مشکلات بحرین نمی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    وزیر خارجه چرا سکوت کرده .؟ چرا به ادعاهای وزیر خارجه عربستان در مجمع عمومی علییه ایران بیان شده پاسخی داده نمی شود.؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس