کد خبر 474958
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از اقدام ظریف برای دست دادن به اوباما اظهار کرد: تصادف اصلا معنا ندارد ضمن اینکه اگر فلسفه خوانده باشید متوجه می شوید که در علم فلسفه ثابت شده تصادف اتفاقی به هیچ وجه وجود ندارد بنابراین تصادفی بودن این اقدام از سوی ظریف غیر قابل توجیه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از اقدام ظریف برای دست دادن به اوباما اظهار کرد: این اقدام غیر قابل قبول است و وزیر امور خارجه نباید به هیچ عنوان به اوباما دست می داد و در این مورد باید تدبیر می کرد.

وی در تصادفی خواند این اقدام از سوی ظریف، افزود: تصادف اصلا معنا ندارد ضمن اینکه اگر فلسفه خوانده باشید متوجه می شوید که در علم فلسفه ثابت شده تصادف اتفاقی به هیچ وجه وجود ندارد بنابراین تصادفی بودن این اقدام از سوی ظریف غیر قابل توجیه است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه معنا دارد که وزیر امور خارجه در عرصه بین المللی این گونه حرکت کند؟! اگر وی، خود را نماینده مردم می داند باید نظر مردم را در این مورد بپرسد و مطابق با خواسته آنها در سیاست خارجه گام بردارد، من نمی دانم ما به کجا می رویم؟
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    عجب عكس باحالي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس