کد خبر 469955
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفم برای این فوتبال که یک دروازه‌بان در زمین چنین کارهایی انجام می‌دهد و هواداران نیز فحاشی می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن در پایان دیدار پرسپولیس - ملوان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من سوشا مکانی فقط مانده یک عدد قمه در جیب خود گذاشته و به زمین بیاید. این چه فوتبالی است که دروازه‌بانش در زمین این کارها را انجام می‌دهد؟!

وی افزود: واقعاً باید افسوس خورد که هواداران این قدر در ورزشگاه علیه داور فحاشی می‌کنند و مدام علیه داور شعار می‌دهند.

مایلی‌کهن در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است از این پس نوه‌هایش را به ورزشگاه بیاورد، گفت: نه، من غلط بکنم، بخواهم از این پس نوه‌های خود را به ورزشگاه آزادی بیاورم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    داوری افتضاح بود.... باید برای دربی داور خارجی بیارن و الا دوباره سر پرسپولیس رو می برند
  • علی ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    خاک بر سر فوتبال ما که بازیکنی مثل سوشا مکانی داره
  • محمد ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    با برد پرسپولیس بنده خدا مایلی نانش آجر شد !
  • ناشناس ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    حرف حساب
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    خاصیت پیراهن لنگ اینه. همه رو حاشیه ساز میکنه. یک مورد مشابه نمیتونی در استقلال یا سپاهان یا پاس تهران یا تراکتورسازی و فولاد خوزستان مثال بزنی. نصف بازیکناشون همینن. وقتی اسطوره باشگاه شیت رضایی باشه خودتون تا تهشو بخونید. اخه طارمی با دروازه بان حریف چی کار داره؟ چه نیازی به اون خطا داشت؟ خودشم رفت عذرخواهی کرد یعنی خودشم قبول داشت که خطای بدی مرتکب شده سوشا سه کیلومتر اینور تر چی میخواد مگه بقیه بازبکنا نیستن مگه تیم کاپیتان نداره که این میاد شلوغش میکنه؟ انصافا داور باید اخراجش میکرد. به نظر من سوشا مکانی دوست داره کارت بگیره چون تیتر رسانه ها میشه و دوربین صدا و سیما نشونش میده. از قصد این کارا رو میکنه. اون بنگر هم که الکی کله خودشو میگیره مازیار زارع با کله بنگر ده متر فاصله داشت. این باشگاه مشکل اساسی داره. جالبیش اینه که بازیکن هر چی بی اخلاقتر باشه نزد هواداراشون محبوبتر میشه. یادمه ده دقیقه از نود دقیقه بازی رو فقط اختصاص میدادن به تشویق شخص شیث رضایی!!!
  • محمد ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    در تاریخ پرسپولیس بازیکنی چنین بی ادب سراغ ندارم / مگر تیم کاپیتان ندارد که ایشان با حرکات غیر ورزشی خودنظم و ارامش آن را بر هم زده و با عث تحریک تعدادی تماشاگر میشود و راه شکست تیم را هموار می کند به نظرم جناب مکانی اصلا لیاقت پوشیدن پیراهن سرخ را نداشته بهتر است مسئولین تیم فکری در این زمینه کنند ضمن اینکه از آقای طارمی تقاضا می کنم همچنان وقار و شخصیت خود را حفظ کرده و جو گیر نشوند تاخیر در خروجشان از زمین بی دلیل بود و ... عذر خواهی از بازیکنان سابق پرسپولیس در ملوان خصوصا جناب زارع که نشان داد ادم مسئولیت پذیری است چه در پرسپولیس و چه هر تیم دیگر .
  • محمدرضا ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    می خواد جلب توجه کنه معروف بشه
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مثبت دادم به غیر از لنگش...
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    واقعا راست میگی تا حالا اصلن بهش فکر نکرده بودم!!! من هیچ موقع تو پرسپولیس چنین بازیکنی به این بی ادبی ندیده بودم؟!؟!؟
  • مجتبی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    احسنت به شجاعت سایت مشرق... فقط یه انتقاد که چرا این خبر سرتیر اخبار سایت نشد؟!؟! همه سایتهای دیگه به جای انتقاد از حرکت بسیار زشت سوشا مکانی به انتقاد از مایلی کهن پرداختند که چرا؟! ایشون انتقاد کرده؟!!!! من به منتقدیم مایلی کهن میگم که اگر قرار باشه همه فوتبالیستهای ما بعد از هر اتفاقی مانند ناداوری بیان و چنین رفتار زشت و فحاشی و خشونتی رو از خودشون نشون بدهند دیگه چی از فوتبال میمونه؟؟؟ چی از اخلاق در ورزشی می مونه؟؟؟ جدا خیلی بازیکن بی ادب و بی اخلاقیه سوشا مکانی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس