کد خبر 468522
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

سومین برخورد مهندس سابق بارسا و ایرانی‌ها در ایستگاه چهارم لیگ ستارگان به وقوع خواهد پیوست. آنجا که - پنجشنبه 9 مهر - مجتبی جباری و پژمان منتظری در خانه الاهلی میزبان السد خواهند بود.

تمام دوئل‌های مهندسی بارسا با ایرانی‌هاگروه ورزشی مشرق - با پیوستن ژاوی هرناندز اسپانیایی به السد، جذابیت‌های لیگ ستارگان قطر هم افزایش پیدا کرد.

مهندس 35 ساله بارسا که بیش از 130 بازی ملی برای ماتادورها انجام داده در ایستگاه اول فوتبال قطر شریک پیروزی 4 بر صفر السد برابر المسیمیر بود.

قابل توجه اینکه مرد طراح میانه میدان بارسا طی سال‌های 98 تا 2015 امروز برابر تیمی به میدان می‌رود که مثل المسیمیر یک ایرانی را در میانه زمین خود به کار خواهد گرفت.

اول المسیمیر و محمد نوری

السد در دیدار هفته اول فصل خود با 4 گل از پس المسیمیری برآمد که محمد نوری را به‌عنوان کاپیتان - 90دقیقه تمام- در ترکیب خود داشت.

ژاوی امروز در ایستگاه دوم رقابت‌ها با ام‌صلال و کاپیتان تیم‌ملی ایران-آندرانیک تیموریان- روبه‌رو خواهد شد هرناندز در دیدار اول السد پاس گل نخست تیمش را به بازیکن کره‌ای این تیم (دقیقه12) داد و نشان داد همچنان مردی تاثیرگذار در طراحی حملات به شمار می‌رود.

دوم آندو سوم جباری و پژمان

السد امروز در خانه ام‌صلال به مصاف تیمی‌ می‌رود که از ایستگاه اول بازی‌ها 3 امتیاز گرفته و با کسب یک پیروزی می‌تواند ژاوی و همرزمانش را به زیر بکشد.

سومین برخورد مهندس سابق بارسا و ایرانی‌ها در ایستگاه چهارم لیگ ستارگان به وقوع خواهد پیوست.

آنجا که - پنجشنبه 9 مهر - مجتبی جباری و پژمان منتظری در خانه الاهلی میزبان السد خواهند بود.

ژاوی اسپانیایی در تقابل‌های بعدی خود با ایرانی‌ها جمعه 8 آبان‌ ماه و چهارشنبه 12 آبان به ترتیب در هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برابر العربی و دژآگه و الغرافه و مسعود شجاعی قرار خواهد گرفت.

بی‌تردید دنبال کردن نتایج تمام دیدارهای یاد شده و روند برگزاری آن‌ها برای هواداران ژاوی و البته ملی‌پوشان ایرانی جالب توجه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • تیک تاک ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    آره لیگ قطر جذاب شده از فردا بازیاشو پخش کنید خخخ
  • رضا ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بهترین و با اخلاقترین بازیکن اسپانیا.و البته پر افتخارترینشون با 28جام بین المللی.لیگ قطر از لیگ ما جذابتره.
  • سهیل ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    اگر صداوسیما یک بار بازیهای مهم لیگهای حاشیه خلیج بخصوص قطر رو بخش کنه دیگه هیچ کس بز کشی لیگ ایران و بزن زیرش رو نگاه نمی کنه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس