کد خبر 465466
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: ونزوئلا سرسخت‌تر از تونس بود، اما ما با بازی خوب و کم‌اشتباه خود آنها را تحت تأثیر قرار دادیم.

به گزارش مشرق، عادل غلامی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال برابر ونزوئلا  در جام جهانی والیبال اظهار داشت: بازی خوبی بود. توانستیم قدرت والیبال‌مان را به حریف نشان دهیم و در اکثر فاکتورها برتر از آنها بودیم. امروز ما در حمله خیلی خوب بودیم و توانستیم اکثر حملات خود را با بهره‌برداری از این فاکتور کسب کنیم.

وی ادامه داد: ونزوئلا سرسخت‌تر از تونس بود، اما ما با بازی خوب و کم‌اشتباه خود آنها را تحت تأثیر قرار دادیم. بازیکنان ونزوئلا هم نتوانستند مانند بازی روز گذشته خود مقابل آرژانتین بازی کنند. شرایط تیمی ما نسبت به دو بازی گذشته خیلی بهتر شده است و امیدوارم مقابل لهستان هم کم‌اشتباه باشیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه یک روز استراحت خیلی به ما کمک خواهد کرد، افزود: سه بازی انجام داده‌ایم و چند مصدوم داریم. امیدوارم تا بازی با لهستان مصدومان هم به جمع سایر نفرات اضافه شوند و بتوانیم با تمام بازیکنان مقابل لهستان قرار بگیریم. امسال زیاد با لهستان بازی کرده و هم برد داشته‌ایم و هم باخت. فکر می‌کنم این بار جدال ما فرق می‌کند و نتیجه این بازی می‌تواند بسیار مهم باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس