کد خبر 462644
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

ضرغامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت : همین بلوار کشاورز به لحاظ فضای سبز، نورپردازی درختان و آجرچینی و کف‌سازی زیبا(برای عابر پیاده و حتی دوچرخه‌سوار) با گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش مشرق، عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: اخیراً تصاویر نسبتاً زیبایی از تهران قدیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؛ جذابیت این تصاویر مربوط به خلوتی خیابان‌ها، هوای صاف و آسمان آبی و ساختمان‌های محدود است. ما هم که قدری از آن دوران را به یاد داریم حسرت این خلوتی و هوای پاک را می‌خوریم.

تصویر فوق، از جمله آن تصاویر است و مربوط به میدان ولیعصر(ولیعهد سابق) و بلوار کشاورز(الیزابت سابق)!

برخی دنبال قیاس مع‌الفارق هستند. آن زیبایی‌ها و پاکی‌ها را به حکومت طاغوت و این ترافیک و هوای آلوده را به جمهورى اسلامى نسبت می‌دهند و نتیجه‌گیری سیاسى می‌کنند!

همین بلوار کشاورز به لحاظ فضای سبز، نورپردازی درختان و آجرچینی و کف‌سازی زیبا(برای عابر پیاده و حتی دوچرخه‌سوار) با گذشته قابل مقایسه نیست.

از آن مهمتر فراوانى غیرقابل مقایسه پارک‌ها و محل بازی کودکان است که در هر کوچه و پس کوچه به چشم می‌خورد.

جنوب شهر و محله‌های قدیمى ما که نشانى از نظافت و استانداردهاى شهرنشینى در آن نبود، امروز تبدیل به خیابان‌هاى نسبتاً تمیز، بلوار، فضاى سبز و دیگر سرویس‌هاى شهرى شده است.

مراقب باشیم با دیدن چند عکس، آدرس عوضى ندهند. اشکالات را هم میگوییم، همین بلوار کشاورز کماکان از مشکل آشغال توى جوى آب و موش‌هاى سرگردان رنج مى‌برد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    حرف حساب زده مهندس
  • پژمان ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    شوربختانه در دو دهه گذشته اتفاق عجيبي در تهران والبته بيشتر شهرهاي بزرگ كشور افتاد و آن همكاري ملت و دولت در نابودي باغها و فضاهاي سبز بود . ضايعه اي كه ديگر هيچ وقت و تحت هيچ شرايطي جبران نخواهد شد اميد است كه با ورود مقام رهبري به موضوع اين مقدار باقيمانده حفظ شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس