کد خبر 461350
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴

رکورددار دهگانه دوومیدانی ایران گفت: زمان داوری در فدراسیون به ما اعتماد داشتند، اما حالا اینطور نیست.

به گزارش مشرق، هادی سپهرزاد در پاسخ به این سؤال که چرا در حال حاضر در فدراسیون دو و میدانی مشغول به کار نیست، عنوان کرد: زمانی که داوری رئیس فدراسیون بود حکم‌هایی به ما داده بود که در حال حاضر اختیاراتی در این زمینه نداریم چون فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود. آن زمان داوری به ما اعتماد داشت اما در حال حاضر اینطور نیست.

وی ادامه داد: مهاجر شجاعی دبیر فدراسیون یا به ما اعتماد ندارد یا مشکل دیگری وجود دارد. ما هم خودمان را درگیر نمی‌کنیم. اگر بخواهند استفاده کنند در خدمتیم. البته وقتی به احسان حدادی با آن همه مدال بی‌مهری می‌شود فکر نمی‌کنم ما بزرگتر از آن باشیم.

ملی‌پوش سابقه دهگانه ایران در پاسخ به این سؤال که مسئولان فدراسیون می‌گویند در سال جدید تمام امکانات را برای حدادی فراهم کردند، عنوان کرد:‌ دو و میدانی رشته‌ای نیست که با دو ماه نتیجه بگیرید. سایر ورزشکاران جهان در طول سال تمرین می‌کنند اما برای ما این طور است که گاهی رئیس نداریم و گاهی هم پول. حدادی هم ابتدا با هزینه شخصی خودش به آلمان رفت و پس از آن فدراسیون پول تهیه کرد.

سپهرزاد در مورد اینکه انتخابات فدراسیون نزدیک است و انتظارات آنها از رئیس آینده چه خواهد بود،‌ گفت: به نظر من به جای شعار به چیزی که می‌تواند عمل کند بپردازد. در حال حاضر یکسری ورزشکاران خودشان را برای المپیک آماده می‌کنند و باید به آنها رسیدگی شود. مهمترین برنامه فدراسیون باید این باشد که به ورزشکاران آنقدر امکانات بدهد که با آمادگی صد در صد در مسابقات حاضر شوند نه این طور باشد که یک مقدار استعدادیابی کنیم، یک مقدار جوانگرایی و به ورزش حرفه‌ای هم اهمیت دهیم. هر چیزی باید در جای خودش باشد.

وی ادامه داد: باید بالاترین و بهترین سرویس در اختیار المپیکی‌ها باشد. ورزشکاران خوبی داریم که باید به آنها رسیدگی کنیم. امکانات هم تنها این نیست که یک پیست در اختیار داشته باشیم بلکه مربی،‌ اردو و مسابقه همه جزو امکانات هستند. در چند سال گذشته هم مهمترین مشکل ما عدم حضور در مسابقات مهم بود و بدون تجربه در میدان‌هایی مانند رقابت‌های جهانی و المپیک شرکت می‌کردیم.

رکورددار دهگانه ایران عنوان کرد:‌ در حال حاضر کیوان قنبرزاده یکی از شانس‌های کسب سهمیه است اما یک سال است که مربی ندارد. احسان حدادی چرا بعد از نائب‌قهرمانی در المپیک رها شد و سه سال است مربی ندارد. فدراسیونی که نمی‌تواند برای ورزشکارش مربی انتخاب کند این می‌شود که ورزشکار خودش دست به کار شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس