کد خبر 454992
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت نمازخانه ایستگاه مفتح و اتاق مادر و کودک در ایستگاه امام خمینی(ره) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه متروی تهران افتتاح شد.

 به گزارش مشرق، محمد صائبی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به ترویج استفاده از حمل و نقل عمومی و حضور مادران در جامعه همراه کودکانشان اظهار کرد: این طرح با هدف برطرف کردن نگرانی مادران در زمان حضور در اماکن عمومی شهر از جمله مترو تهران در راستای تحقق عدالت اجتماعی مادران گرامی اجرایی شد.

وی افزود: با احداث این اتاق در ایستگاه امام خمینی(ره) به دنبال ارتقای سلامت و بهداشت مادر و کودک، حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی و شیردهی به نوزادان و نظافت آنها با آسایش با رعایت مسائل بهداشتی، ارتقای کرامت مادران و جلوگیری از شیوع آلودگی به محیط زیست هستیم.

وی همچنین به ساخت نمازخانه در ایستگاه مفتح اشاره و اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه شهید مفتح در خیابان مطهری و نبود مسجد در این منطقه اقدام به راه اندازی نمازخانه در ایستگاه شهید مفتح کرده است. این نماز خانه با هدف ترویج و تعظیم شعائر اسلامی همزمان با فرارسیدن دهه کرامت با حضور آقای دکتر نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و صادق زاده رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران امروز افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس