کد خبر 454122
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

روزنامه کیهان همانند اغلب شماره های خود در روزهای گذشته تیتر نخست خود را به توافق هسته ای اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، این روزنامه در شماره روز دوشنبه 26 مرداد در مطلبی با عنوان اصلاحات آمریکایی در ایران هدف کاخ سفید از توافق هسته ای آورده است: یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی تاکید کرد که با سرمایه گذاری روی توافق هسته ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت آمریکا از فعالان حامی ایجاد اصلاحات در ایران بود.
این روزنامه عکس نخست خود را نیز به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اختصاص داده است.
جنگ هوشمند با غلاف خالی عنوان یادداشت روز این روزنامه به قلم محمد ایمانی است که به نیاز غرب برای توافق اشاره کرده است.
در این یادداشت همچنین اشاره شده که سرسخت ترین دشمنان ایران در غرب اعتراف می کنند که ایران سرنوشت اغلب جنگ های نیابتی با آمریکا را در منطقه به نفع خود رقم زده است.
در بخش اخبار ویژه این روزنامه نیز این تیترها به چشم می خورد: عدم تغییر سیاست خارجی ایران کار را بر اوباما دشوار می کند، انتقاد روزنامه حامی دولت از بی اعتنایی ارشاد به مخالفت مراجع، شرق:اهمیت هاشمی در اعلام ختم دوره انقلاب است!.
اجرای برجام بدون مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان قانونی نیست، 11 مهر ماه اولین جلسه رسیدگی به پرونده 40 هزار صفحه ای بابک زنجانی، 46 میلیون آمریکایی بدون کمک غذایی گرسنه می مانند، احمد الاسیر: میلیون ها دلار از آل سعود حقوق گرفته ام و بانک مرکزی: فقط 6 میلیارد دلار قابل استفاده است از دیگر تیترهای این روزنامه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس