انتشارات مجنون، کتابی درباره خاطرات رزمندگان در مسجد باختران، مشهور به مسجد تُرک‌ها را در دست انتشار دارد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیرحسین انبارداران، نویسنده حوزه دفاع مقدس به ایبنا گفت: در حال حاضر خاطرات مسجد شهر باختران را می‌نویسم که در دوران جنگ تحمیلی به نام «مسجد ترک‌ها» شناخته می‌شد. نشر مجنون ناشر این کتاب خواهد بود.

وی با بیان این‌که در این کتاب خاطراتش از این مسجد را در دوران جنگ می‌نویسد، افزود: در آن زمان، جزو نیرو‌های رزمندگان بودم و عملیات مرصاد، آخرین عملیاتی بود که خاطراتی از آن در مسجد ترک‌ها دارم.

مدیر نشر مجنون همچنین از انتشار کتابی درباره شهید «جواد دل‌آذر» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شهید از فرماندهان عملیات لشگر علی‌ابن ابی‌طالب(ع) و از علمداران انقلاب اسلامی بود که پس از بازگشایی مدرسه فیضیه قم پس از 15 سال، نخستین فردی بود که جسارت بالا رفتن از در این مدرسه را یافت. زندگینامه وی را در قالب داستانی منتشر می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری موسسه شهید حسن باقری، کتابی را برای شهید حاج حسین بصیر می‌نویسم. وی قائم مقام لشگر ویژه ۲۵ کربلا بود.

انبارداران با اشاره به تکرار شدن نام «یدالله خالقی» در کتاب «شُنام» اظهار کرد: با این شخصیت گفت‌وگوهایی داشته‌ام که قرار است در قالب کتابی مستقل منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس