کد خبر 445948
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از توافق هسته ای دشمن سعی دارد از عامل تفرقه دراین خصوص استفاده کند که نباید بگذاریم در این موضوع کشور به سمت دوقطبی شدن حرکت کند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید احمد خاتمی شب گذشته در  جریان سفر به شهرستان طبس و در جمع زائرین حرم حضرت حسین بن موسی کاظم (ع)، با بیان اینکه دشمن به دنبال استقلال زدایی از کشور است، اظهارکرد: دشمن همیشه سعی داشته و دارد تا سفره دین را از کشور جمهوری اسلامی ایران جمع کند.

وی به جوانان توصیه کرد موزه عبرت را مورد بازدید قرار دهند و ببینند دشمن چه جنایاتی که در حق انقلاب نکرده است.

وی به قدت بلامنازع ایران در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: اینکه امروز ایران اسلامی در یک طرف جبهه و شش قدرت دیگر در طرف دیگر تمام توان خود را بکار بسته‌اند نشان از استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

 وی با بیان اینکه آینده ایران آینده ای کاملاً روشن است، ادامه داد: در بحث هسته ای دشمن سعی در دو قطبی کردن جامعه دارد که باید جلوی این هدف دشمن را بگیریم.

 وی با بیان اینکه امروز حرفهای احمقانه دولت مردان و دولت زنان آمریکا و گزینه‌های روی میز و زیر میزشان بی عرضگی آن‌ها را نشان می‌دهد، بیان داشت: خوب می‌دانند اسرائیل اگر بخواهد چپ نگاه کند از خود تهران هیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ما باید سرمان را بالا نگه داریم که در کشوری زندگی می‌کنیم که هیچ قدرتی حق ندارد نگاه چپ به آن کند، تصریح کرد: این شعار نیست ما کشور مقتدری هستیم و اینکه دم به دم گزینه‌های روی میزشان را مطرح می‌کنند چیزی جز رجز خوانی نیست.

وی با بیان اینکه هیچ تهدید نظامی ایران را تهدید نمی‌کند، ادامه داد: ایران برای آن‌ها باتلاقی است که اگر وارد شوند رفتنشان باتابوت خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران سست کردن پایه‌های اعتقادات دینی، استهاله اخلاقی با وجودشبکه های ماهواره ای، استهاله سیاسی وحرکت به سمت دشمنی با ولایت فقیه و تفرقه را چهار هدف دشمن برشمرد که مردم با بصیرت ایران نباید بگذارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

آیت الله خاتمی شهرستان طبس را یکی از بلادهای خالص شیعی از زمانهای دور دانست و گفت: طبس شهری است که افتخارآن را دارد که پاره ای تن امام موسی کاظم (ع) برادر امام رضا (ع) را در آغوش خود دارد و مردم این سامان باید قدر این فرصت را بدانند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: حضور سالانه شش میلیون زائر و برگزاری بیش از دو هزار برنامه فرهنگی دراین صحن و سرا مهر تاییدی بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر قطب فرهنگی شدن امام زادگان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس