کد خبر 443059
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند کمتر از یک ماه خودش را آماده کند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: در حال تست بازیکنان هستیم و نتیجه برای ما مهم نیست. هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ترکیب تیمش را شناخته‌ است، تصریح کرد: در این هفته بازی تدارکاتی دیگری خواهیم داشت که سعی می‌کنیم بدن بچه‌ها را آماده کنیم، چرا که بدن بازیکنان گرفته و سنگین است و می‌خواهیم آنها را شاداب کنیم.

سرمربی تیم استقلال  در خصوص اینکه گفته می‌شود شرط گذاشته بود که ریوالدو بازیکن برزیلی ابتدا در تست فنی شرکت کند عنوان کرد: او در تست پزشکی شرکت کرده و من نگفتم که در تست فنی هم شرکت کند.

مظلومی در مورد رای پرونده پیکان و راه‌آهن خاطرنشان کرد: این مسئله به من چه ارتباطی دارد؟ در هر صورت رای باید زودتر اعلام شود چرا که اینها بلاتکلیف هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر ا ینکه آیا با بازی‌های تدارکاتی که استقلال انجام داده از شرایط تیم راضی است، گفت: هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم و تنها 3 هفته است که در حال کار کردن هستیم. ما زمان بیشتری می‌خواهیم که به بچه‌ها فشار بیاوریم. این فشار در کوران مسابقات ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که در کوران مسابقات بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مهاجم اهل کرواسی که در لیگ آلبانی بازی می‌کند، عنوان کرد: این بازیکن پنج‌شنبه بازی اروپایی دارد و قرار است شنبه هفته آینده به ما ملحق شود.

وی در خصوص اینکه 12 روز به آغاز مسابقات لیگ باقی‌مانده و آیا این زمان برای آماده‌سازی تیمش کافی است، تصریح کرد: صد درصد نمی‌توانیم آماده شویم و همان طور که گفتم باید در لیگ خودمان را آماده کنیم. هیچ کس می‌تواند در کمتر از یک ماه آماده شود استقلال همه بازی‌هایش سخت است و باید تمرینات زیادی انجام دهیم تا به مرز آمادگی برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجتبی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    آره نیم فصل اول کلا بیا همرو بیاز...نیم فصل دوم شاید جزو 10 تای بالا باشی!! که چی در کوران مسابقات به آمادگی هم نه به مرز آمادگی میرسیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس