کد خبر 441208
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

بازیگر نقش لطیف در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم۲» گفت: به طور قطع وقتی که سریالی قصه محور را بازی می‌کنید، بخشی از شیرینی فضا به دوش بازیگر است. طبیعتا خیلی از سکانس‌ها را داشتیم که من رگه‌های شیرین را با مشورت کارگردان به سکانس اضافه می‌کردم.

به گزارش مشرق، «جواد عزتی» بازیگر نقش لطیف در سریال «دردسرهای عظیم2» گفت: به هر ترتیب نمی‌توان منکر این موضوع شد که در ساخت سریال‌های مناسبتی فشار به عوامل سازنده وارد نمی‌شود، چراکه به هر حال ما باید طوری ضبط کنیم که به پخش هر شب نیز برسیم.
وی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا سریال‌ها به صورت روز پخش تولید می‌شوند و با برنامه‌ریزی دقیقی که دارند به پخش هم می‌رسند.

 عزتی: رگه‌های شیرین به «لطیف» اضافه کردم
بازیگر سریال «دودکش» ادامه داد: خدا را ازین بابت شاکرم که تا به حال فقط بازخورد مثبت داشته‌ام. بخشی از این موضوع به این برمی‌گردد که مردم ما جنس کاراکتر و شخصیت افرادی همچون لطیف را دوست دارند و با او به خوبی ارتباط برقرار کرده‌اند. خیلی از ما نیز در روزمره زندگی دوست داریم افرادی مثل لطیف در کنارمان باشند.
عزتی با اشاره به حضور کودک نوزاد در این سریال و اینکه بیشترین بخش بازی ساحل با او است، نیز افزود: من در فیلم «فرشته‌ها با هم می آیند»، تجربه بازی با کودک را داشته‌ام. ضمن اینکه ساحل 9 ماهه است و من با کودک 2 روزه هم تا به حال بازی کرده‌ام. در کل با اینکه خودم هنوز بچه دار نشدم، اما رابطه خوبی با بچه ها برقرار می‌کنم.

وی در همین زمینه ادامه داد: زمانی که ساحل به گروه ما اضافه شد، 6 ماه داشت و در این مدت 3 ماهه خیلی خوب با ما انس گرفته است، طوری که مردم هم بارها این موضوع را به من گفته‌اند.
این بازیگر درباره بداهه گویی و اضافه کردن رگه‌های طنز به سریال گفت: به طور قطع وقتی که سریالی قصه محور را بازی می‌کنید، بخشی از شیرینی فضا به دوش بازیگر است. طبیعتا خیلی از سکانس‌ها را داشتیم که من رگه‌های شیرین را با مشورت کارگردان به سکانس اضافه می‌کردم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس