کد خبر 438955
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

دروازه‌بان فصل گذشته صبای قم گفت: سعادت نداشتم پرسپولیسی شوم و ظاهراً حضورم در این تیم منتفی است.

به گزارش مشرق، مهرداد طهماسبی در خصوص آخرین نتیجه مذاکراتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در آخرین نشستی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم، آنها قرار شد صحبت‌های مرا به برانکو انتقال دهند و تا دو روز بعد مجدداً با من  تماس بگیرند، اما با گذشت چهار روز از آن تاریخ هنوز خبری از پرسپولیسی‌ها نشده است. با این شرایط حضورم در تیم فوتبال پرسپولیس منتفی است.

وی درباره اینکه چرا دیگر پرسپولیسی‌ها با او تماس نگرفته‌اند، یادآور شد: واقعیت این است که من به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتم صرفاً برای دروازه‌بان دوم بودن به این تیم نمی‌آیم و آماده رقابت با درواز‌ه‌بان‌های پرسپولیس هستم، اما از قرار معلوم برانکو نظر دیگری دارد. شاید آنها به دنبال دروازه‌بانی هستند که به عنوان دروازه‌بان دوم به تیم‌شان بیاید.

طهماسبی در‌باره تیم آینده‌اش نیز گفت: بیشتر از این نتوانستم منتظر پرسپولیس بمانم و به این خاطر پیشنهادات دیگر تیم‌ها را بررسی کردم. احتمالاً ظرف امروز و فردا با یک تیم دیگر به توافق نهایی دست پیدا خواهم کرد.

دروازه‌بان فصل گذشته صبای قم در خصوص اینکه آیا احتمال تماس دوباره پرسپولیسی‌‌ها با او  وجود دارد یا نه، تصریح کرد: نمی‌دانم برانکو چه زمانی به ایران برگشته است، اما اگر پرسپولیسی‌ها قصد ادامه مذاکره با من را داشتند تا الان تماس گرفته بودند. شاید سعادت نداشتم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و حتماً خیری در آن بوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اس اس ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 0
    آخه طفلکی سعادت نداشت .اونم چه سعادتی .وای وای .........واقعا که .........؟؟؟؟
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    اس اس كيسه!!! دهنت را آب بكش بعد اسم سرورت را كه پرسپوليسه بيار
  • کاربر ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    اخه لنگ پوشیدن هم سعادت میخواد...بیا توبازار وکیل صدتاشو بخرو بپیچ دور خودت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس