کد خبر 438773
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام عالی‌رتبه این رژیم اعلام کرد درسی که جنگ ۲۰۱۴ در نوار غزه به همراه داشت این بود که جنگ علیه این منطقه باید کوتاه و برق‌آسا باشد.

به گزارش مشرق، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام عالیرتبه نظامی این رژیم اعلام کرد جنگ اخیر غزه (8 ژوئیه 2014) نشان داد که جنگ علیه این منطقه باید کوتاه و سریع باشد.
 
این مقام نظامی افزود یگان‌های نظامی ویژه در حال حاضر طرحی را آماده کرده‌اند و به مقامات سیاسی تحویل داده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، مقام نظامی مذکور افزود: رهبران جبهه جنوبی ارتش اسرائیل در این روزها در آستانه اتمام کار نصب سامانه کشف تونل‌های مقاومت در مرزهای با غزه‌اند و این سامانه در مرحله آزمایشی است. ارتش به دنبال راهکارها و تسلیح بیشتر برای مقابله با تونل‌هاست.
 
از سوی دیگر یک افسر شعبه اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که احتمال یک جنگ دیگر در نوار غزه در برهه کنونی ضعیف است. وی گفت که حماس در خلال ماه‌های اخیر موفق شده توان خود را بازگرداند اما معتقد است که برای یک مقابله دیگر با اسرائیل نیاز به زمان و آمادگی بیشتری دارد.
 
امروز (چهارشنبه) سالروز جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است، جنگی که در آن بیش از 2250 فلسطینی شهید و نزدیک به 11 هزار نفر زخمی شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس