کد خبر 434684
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

ورزشگاه آستان قدس رضوی در مشهد آبان‌ماه امسال با انجام دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات روز 12 شهریور و از هفته سوم این رقابت‌ها در کشورمان به مصاف تیم ملی گوام خواهد رفت.

**بازی با گوام در انقلاب کرج

بر همین اساس و طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، ملی‌پوشان فوتبال کشورمان قرار است در این روز در ورزشگاه انقلاب کرج از تیم ملی گوام پذیرایی کنند.

تیم ملی آخرین بار از سری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا در همین ورزشگاه به مصاف تیم ملی کویت رفته بود و قرار است دیدار با گوام نیز در همین ورزشگاه برگزار شود.

افتتاح ورزشگاه زیبای آستان قدس رضوی با دو دیدار تیم ملی +عکس 

** ورزشگاه آستان قدس رضوی با دو دیدار شاگردان کی‌روش افتتاح می‌شود

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در ادامه رقابت‌های خود و از هفته هفتم و هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی ترکمنستان و گوام برود.

دیدار با ترکمنستان در تاریخ 21 آبان دیدار برگشت دو تیم است که طبق برنامه تیم ملی ایران میزبان این دیدار خواهد بود، اما دیدار با گوام نیز از هفته هشتم رقابت‌ها که در تاریخ 26 آبان برگزار می‌شود و طبق برنامه باید گوام میزبان این دیدار باشد، با توافق بین فدراسیون دو کشور مسابقه برگشت نیز همانند دیدار رفت در ایران برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این دو دیدار، قرار است مسابقه بین شاگردان کی‌روش با ترکمنستان و گوام در مشهد برگزار شود.

بر همین اساس ورزشگاه آستان قدس رضوی با گنجایش 35 هزار نفر که قرار است به یکی از مجهزترین ورزشگاه‌ها و کمپ‌های تمرینی منطقه خاورمیانه و حتی آسیا تبدیل شود، این روزها آخرین روزهای آماده‌سازی خود را سپری می‌کند تا به صورت رسمی در زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 افتتاح شود.

ورزشگاه آستان قدس رضوی قرار است به عنوان کمپی مجهز برای تیم‌های ملی ایران و کشورهای آسیایی مبدل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    چه عجب؟؟؟؟؟؟یک ورزشگاه درست و حسابی تو ایران زده شد........
  • SMAH1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    مکان ساخت این ورزشگاه،فاجعه است! همینطوری،بلوار فردوسی و بلوار خیام دارای ترافیک هست،حالا فکر کنید که 35 هزار نفر هم بخواهند به این ورزشگاه (که تقریبا در هسته مرکزی شهر است) سرازیر شوند.ای کاش این هزینه را در جای مناسب تری می کردند (مانند الهیه یا بلوار میامی) تا هم باعث رشد منطقه می شد و هم دسترسی به آن آسان تر بود.
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    من خونمون همون نزدیکه و برام خیلی خوب میشه اما دو تا سئوال. اول اینکه این ورزشگاه در مرکز شهره و خدا میدونه چه ترافیکی درست کنه (برعکسه ورزشگاه ثامن که 20 کیلومتری خارج از شهره که اونم اشتباهه) دوم اینکه آیا شرعا و قانونا میشه از اموال امام رضا که موقوفات است برای چنین مواردی خرج کرد؟!
  • مصطفی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    ابدا این ورزشگاه در اون تاریخ قابل بهره برداری نیست! هنوز زیر سازی چمن تموم نشده! هنوز هیج اقدامی برای محوطه سازی انجام نشده! هنوز ساختمان وی ای پی و چمن اصلا تاسیسات ندارن! اصلا ساختمون تاسیسات تا اون وقت اماده نمیشه که بخواد خود تاسیسات آماده بشه! پوشش سقف و تاسیسات زیر سقف هم هنوز اماده نیست! پارکینگ هنوز غیر قابل استفادست! اصلا بسیار چیز های اساسی برای برگذاری مسابقه در این سطح هنوز وضعیتشون نا مشخصه! مثل گیت های ورودی و خروجی و تجهیزات فیلمبرداری و خدمات تماشاگران و نحوه ی ورود و خروج بازیکنان تیم ها و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس