کد خبر 434497
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

مدافع چپ تیم ملی فوتبال عراق در صورت رضایت برانکو پرسپولیسی خواهد شد.

به گزارش مشرق، ضرغام اسماعیل در صورت تایید برانکو ایوانکوویچ شانس زیادی خواهد داشت تا پرسپولیسی شود. این مدافع عراقی در نیم فصل گذشته سخت مورد توجه حسین‌ عبدی مربی وقت پرسپولیس قرار داشت اما حمید درخشان با انتقال او به جمع سرخپوشان مخالفت کرد و حالا مجددا بحث انتقال این بازیکن به پرسپولیس به میان آمده است.

پرسپولیس در جناح چپ مشکل دارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند با مهرداد جماعتی بازیکن مدنظر برانکو برای این پست به توافق برسند و چنانچه در روز‌های آینده این توافق حاصل نشود آن وقت ضرغام اسماعیل شانس زیادی برای سرخپوش شدن خواهد داشت.

مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص مدافع ملی‌پوش عراقی اطلاعاتی را به برانکو داده‌اند اما او هنوز موافقت خود را با جذب این بازیکن اعلام نکرده است. این مربی کروات بیشتر تمایل دارد با بازیکنان خارجی هموطن خود کار کند. او حتی با پرسپولیسی شدن سرگئی پاشنکو هم موافقت نکرده و ترجیح می‌دهد با دروازه‌بان ایرانی کار کند.

رایزنی مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس با برانکو برای متقاعد کردن وی در جهت جذب ضرغام اسماعیل همچنان ادامه دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    بهترین بازیکن بازی ایران عراق همین بازیکن بود..البته همینکه باشگاه های بزرگ دولتی ما به جای بازیکن سازی رفتن دنبال بازیکن های جوان عرب خودش نشون میده آینده فوتبال ایران به کجا داره میره
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    خداكنه ضرغام اسماعيل بياد تو پرسپوليس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس