در پی تماس با مدیرعامل استقلال از سوی مقامات وزارت ورزش و جوانان، اعلام شده که به دلیل هزینه‌های زیاد استخدام استیماچ آبی‌ها قادر به جذب این مربی نیستند.

مذاکره آبی‌ها با مربی کروات به بن‌بست رسید
به گزارش مشرق، نصرالله سجادی در تماس با بهرام افشارزاده اعلام کرده که با توجه به اینکه هزینه‌ها و رقم دستمزدی ایگور استیماچ زیاد است بهتر است که استقلال از جذب این مربی خارجی صرف نظر کند.

به این ترتیب طبق تماسی که با افشارزاده گرفته شده،  حضور استیماچ در استقلال منتفی شد.

به گزارش فارس، استقلالی‌ها امروز مذاکرات جدی با استیماچ را انجام دادند، اما برخی از اعضا هیات مدیره به این مربی اعلام کردند که قراردادش تنظیم شده و در حال نهایی شدن، اما به نظر می رسد که پس از ارزیابی هایی نهایی به این نتیجه رسیده‌اند که هزینه‌ها برای جذب این مربی بالا است.

هزینه جذب استیماچ نسبت به برانکو، همتای خود در پرسپولیس بسیار پایین تر است، اما طبق هماهنگ هماهنگ ها و تصمیمات گرفته شده قرار است که وزارت ورزش هزینه مربی استقلال را بدهد و در این زمینه هم تصمیم نهایی بر عهده آنها است.

 امیرهوشنگ سعادتی مدیر برنامه‌های استیماچ هم در گفت و گو با ایسنا با تایید این مطلب گفت: "آقای افشارزاده با بنده تماس گرفتند و گفتند وزارت ورزش موافق رقم بودجه پیشنهادی آقای استیماچ نیستند و به این ترتیب حضور استیماچ در استقلال منتفی است. این در حالی است که ما با استقلال درباره رقم توافق کرده بودیم."

اما با این وضعیت دوباره نام پرویز مظلومی به عنوان گزینه مربی‌گری استقلال مطرح شده و شانس بازگشت این مربی به استقلال زیاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اشک درار مشرق ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    وزارت ورزش بیخود میکنه پول نمیده!چطور برای برانکو و دستیارانش داد؟حالا چشمش کور،دندش نرم باید برای استقلال هم بده!
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    عزیزم پرسپولیس مردمی تر وپر طرفدار تر ملی تر بفهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس