کد خبر 430750
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

در ادامه نبردهای شدید میان داعش و گروههای تروریستی رقیب آن در منطقه بادیه دمشق، صبح امروز دو تن از فرماندهان گروه تروریستی جیش الاسلام به هلاکت رسیده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه نبردهای شدید میان داعش و گروههای تروریستی رقیب آن در منطقه "الشرقیه در حد فاصل القلمون با بادیه (صحرا) دمشق، صبح امروز دو تن از فرماندهان ارشد گروه تروریستی جیش الاسلام زیر مجموعه جبهه اسلامی سوریه (وابسته به القاعده و اخوان المسلمین)به هلاکت رسیده اند.

هلاکت دو فرمانده جیش الاسلام در الشرقیه+تصاویر

هلاکت دو فرمانده جیش الاسلام در الشرقیه+تصاویر

درگیری میان تروریستها از یک سال پیش و همزمان با حضور نیروهای داعش در منطقه بادیه دمشق که در مسیر بادیه دیرالزور (تحت سیطره داعش) و مرزهای کشور اردن (یکی از بزرگترین تامین کننده تسلیحات برای گروههای تروریستی تکفیری در استانهای دمشق، سویداء، درعا و قنیطره) قرار دارد آغاز شده است.

هلاکت دو فرمانده جیش الاسلام در الشرقیه+تصاویر

گفته می شود که هدف از حضور داعش در این منطقه، سیطره بر مسیر تدارکاتی - تسلیحاتی گروههای رقیب آن از مرزهای اردن می باشد. کانون نبردها میان دو طرف در منطقه "بئرقصب" قرار داشته که طی آن صدها نفر از دو طرف کشته و زخمی شده اند. دو طرف درگیری یکدیگر را تکفیر کرده و واجب القتل معرفی می کنند.

هلاکت دو فرمانده جیش الاسلام در الشرقیه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن من مدينة الاهواز ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    باي باي.الي جهنم وبئس المصير.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس