گلر ملی پوش نفت تهران معتقد است دلیل اصلی از دست دادن دو جام توسط نفتی ها در حالی که در هردو رقابت فاصله ای تا قهرمانی نداشته اند تنها خستگی بوده و بس.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند که این روز ها شایعات زیادی در مورد تیم فصل آینده اش شنیده می شود می گوید بجایی می رود که پیشرفت کند و در این زمینه پرسپولیس و یا راه آهن برایش فرقی نمی کند.

همه چیز فوق العاده است

خدا را شکر همه چیز خوب و فوفق العاده است چند روزی استراحت کردیم و امروز من و وحید امیری ساعت 4 می رویم و به اردوی تیم ملی اضافه می شویم.

حیف شد دبل قهرمانی را به دست نیاوردیم

فصل خیلی سختی را با نفت تهران سپری کردم نفت یک فصل خوب پشت سر گذاشت و برای اولین بار یک تیم ایرانی توانست در هر سه جام بجنگد حیف شد در دو جام یعنی لیگ برتر و جام حذفی که مدعی صد در صد بودیم قهرمان نشدیم ولی در عوض بعد از پنج سال جزو یکی از 8 تیم برتر آسیا شدیم فصل خیلی خوبی بود باید به بچه های نفت تبریک و خسته نباشید گفت درست است که از دو جام جا ماندیم ولی فکر می کنم بخاطر لیگ قهرمانان آسیا و عرق ملی دو جام را از دست دادیم انشاالله فصل های بعدی چه با تیم نفت چه هرجا ی دیگر که هستیم بتوانیم پیشرفت خیلی خوبی داشته باشیم.

منصوریان حلال مشکلات نفت بود

شک نکنید که باید به مدیریت، بچه های نفت و علی آقا منصوریان تبریک گفت، به خصوص آقای منصوریان، تنها کسی که توانست این تیم را جمع و جور کند خودش بود او یک مربی با دانش است و واقعا با بچه ها خیلی راحت بود یک مشکلاتی در تیم ما بود که حل کردنش فقط از عهده او بر می آمد بچه ها هم برای علی آقا جان می دانند، انشاالله فصل آینده فصل خوبی برای نفت باشد و همین کادر فنی خیلی خوب در این تیم بماند چون به نفت تهران کمک می شود.

زحمت می کشم تا فیکس شوم

خدا را شکر می کنم که یکبار دیگر آقای کی روش من را به تیم ملی دعوت کرد و از بابت اینکه دوباره دعوت شدم و می توانم به تیم ملی کمک کنم خیلی خوشحالم . برای اینکه بتوانم فیکس تیم ملی شوم و سال های سال به تیم ملی کشورم خدمت کنم باید زحمات زیادی بکشم تا بتوانم به این عنوان ها دست پیدا کنم.

به پرسپولیس نه اما به راه آهن می روم!

من از بچگی استقلال را دوست داشتم ولی استقلال و پرسپولیس دو تیمی هستند که هر بازیکنی آرزو دارد در این دو تیم بازی کند حالا ممکن است یکی به تیمی برود که بعضا طرفدارش نبوده اما شرایط فوتبال حرفه ای به نوعی است که از این اتفاقات پیش می آید و تیمی را انتخاب کند که در آن راحت است مثلا من اگر بدانم در راه آهنی یا نفت مسجد سلیمان راحتم و پیشرفت می کنم به آنجا می روم به جایی می روم که برایم حاشیه درست نشود چه پرسپولیس باشد و چه راه آهن فرق نمی کند هرجا که خوب است باید به آنجا بروم و یک تصمیم درست بگیرم.

با نفت قرارداد دارم

شنیدم که نامم در لیست پرسپولیس است اماهنوز ازاین باشگاه با من تماسی گرفته نشده بالاخره با نفت قراردارم و باشگاه باید تصمیمی بگیرد که هم به من کمک شود هم به باشگاه نفت انشاالله هر چه خیر است همان پیش بیاید.

هفته ای دو روز خانواده هایمان را می دیدیم

شک نکنید گل هایی که در فینال جام حذفی دریافت کردیم بخاطر خستگی بود تمام بچه ها هم عقیده هستند دو جام را بخاطر خستگی از دست دادیم، مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون می توانستند بازی ما را چند رو بعد برگزار کمند ما هفته ای دو روز بیش تر کنار خانواده هایمان نبودیم در حالی که ذوب آهنی ها دو، سه هفته استراحت کردند ولی ما سه روز ریکاوری و تمرین داشتیم و بعد مقابل ذوب آهن قرار گرفتیم به هر حال الان همه چیز تمام شده و رفته است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    پیراهن پرسپولیس واسه امثال تو گشاد. نیا که گرون تموم میشه برات...
  • reza ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    دبل قهرمانی.....هه اول یه قهرمانی بگیر بعد دنبال دبل باش
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    بستن لنگ كه ديگه اين حرفا را نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس