کد خبر 424405
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

یکی از شیوه های رایج گروه تروریستی تکفیری داعش برای وارد آوردن حداکثر تلفات و خسارات مالی و جانی به رزمندگان ارتش و حشد الشعبی عراق استفاده از تاکتیک نصب تله انفجاری می باشد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش از ابتدای تاسیس جنایات زیادی را در حق ملتهای منطقه علی الخصوص مردم دو کشور سوریه و عراق مرتکب شده است. یکی از شیوه های رایج گروه تروریستی تکفیری داعش برای وارد آوردن حداکثر تلفات و خسارات مالی و جانی به رزمندگان ارتش و حشد الشعبی عراق استفاده از تاکتیک نصب تله انفجاری می باشد.

بمبگذاری پرچم توسط داعش!+فیلم

طی عملیاتهای مختلف نظامی نیروهای نظامی ارتش و حشد الشعبی عراق علیه واحدهای این گروه تکفیری در بخشهای مختلف عراق، یکی از بزرگترین موانع پیشروی ها، وحود هزاران تله انفجاری نصب شده از سوی متخصصین تخریب داعش در گوشه و کنار مناطق تحت اشغال این گروه بوده است.

بمبگذاری پرچم توسط داعش!+فیلم

طی عملیات نظامی اخیر نظامیان عراقی در شهر تکریت پس از فرار بیش از 2 هزار نفر از عناصر داعش و ورود رزمندگان ارتش و حشد الشعبی به داخل شهر، واحدهای چک و خنثی سازی عراقی با هزاران تله انفجاری، بمب کنار جاده ای، مینهای ضد نفر و ضد تانک مواجه شده و با صرف هزینه های فراوان زمانی، جانی و مالی موفق به پاکسازی آنها شدند.



بنابر اظهارات یکی از فرماندهان واحد تخریب حشدالشعبی، گروه تروریستی داعش کلیه اماکن و خیابانها و خودروهای موجود در تکریت با با هدف جلوگیری از پیشروی سریع نظامیان عراقی بمبگذاری و تله گذاری کرده بود. اما در این میان انتشار ویدیویی از بمبگذاری پرچم نصب شده داعش در یکی از مقرهای این گروه در حاشیه شهر رمادی مرکز استان غربی الانبار موجب حیرت ناظران تحولات کشور عراق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید اکبرزاده ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    این کارا این تفکرات فقط از آدمهای حرومزاده بر میاد
  • ناشناس ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اگر از اسرای داعش بصورت گله ای برای مهار مین ها استفاده بشه دیگه مین گذاری نمیکنند. در ثانی سرعت مین یابی نیرو های عراق هم افزایش پیدا میکنه
  • amin ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    نیروهای سوریه یادبگیرند تا وسایل رو سالم و مفت دست وهابیا ندن و عقب نشینی کنند
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    ههههههههههه عالیییی بود
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    آره والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس