کد خبر 421911
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ خوشحالم که به هدفم که حضور در تیم ملی فوتبال بود رسیدم.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی قبل از شروع تمرین تیم ملی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خوشحالم به تیم ملی دعوت شدم. وقتی به فوتبال اسپانیا رفتم اولین هدفم پیشرفت بیشتر بود تا بتوانم به تیم ملی برسم. خدا کمک کرد و تلاشم از نگاه سرمربی پنهان نماند و به تیم ملی دعوت شدم. از او تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد تا به هدفم برسم. امیدوارم در لیست بعدی تیم ملی هم قرار بگیرم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

وی در مورد اینکه اگر به تیم امید برود آیا باز هم می‌تواند در تیم جوانان بازی کند، اظهار داشت: رده سنی من دیگر به تیم جوانان نمی‌خورد. بعد از مسابقات میانمار از رده سنی جوانان خارج شدم و فقط می‌توانم در تیم ملی امید و بزرگسالان بازی کنم.

هافبک تیم ملی در ارتباط با حضورش در فوتبال اروپا گفت: اولین مسئله‌ای که باعث تمایز فوتبال ما با اروپا می‌شود امکانات است. آنها از لحاظ زیرساختی شرایط بهتری دارند و آموزش‌های بیشتری به بازیکنان می‌دهند، ولی از لحاظ فوتبالی ما چیزی کم‌تر نداریم و اختلاف استعدادی بازیکنان بسیار کم است. در ابتدای حضورم در اروپا برایم شرایط سخت بود، اما کم کم عادت کردم و در آنجا جا افتادم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس