کد خبر 420572
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: کمیته انضباطی هیچ وقت عادلانه رای نداده و همیشه مسائل سیاسی پشت تصمیمات بوده است.

به گزارش مشرق، محمد جمشیدی در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر تبرئه شدن راه‌آهن در خصوص بازیکن خارجی این تیم و رد شکایت پیکان اظهار داشت: من حرفی نمی‌توانم بگویم. به نظرم هیچ وقت کمیته انضباطی نتوانسته عادلانه تصمیم بگیرد و همیشه اتفاقات سیاسی پشت مسائل وجود داشته است و خیلی مسائل با واقعیت متفاوت است، در مورد ما هم اینگونه سر ما را بریدند.

وی ادامه داد: در باشگاه ما روحیه‌ای وجود ندارد که بخواهیم موضوعات داخلی را در بیرون دنبال کنیم زیرا این مسئله به ضرر فوتبالمان تمام می‌شود اما وقتی این اتفاقات را می‌بینیم مسئولان باشگاه پیکان انگیزه‌شان برای تیم داری در سطح حرفه‌ای از بین می‌رود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان تصریح کرد: چنین اتفاقاتی که رخ می‌دهد باعث می‌شود ما تمرکزمان را روی والیبال ببریم و این مسئله می‌تواند زنگ خطری برای فدراسیون فوتبال باشد چرا که باشگاههایی چون پیکان که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و بازیکن ساز هم بوده اند دیگر انگیزه‌ای برای تیم داری پیدا نمی‌کنند.

جمشیدی در مورد اینکه آیا به فیفا شکایت خواهد کرد یا خیر گفت: من باید با یکه‌زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو صحبت کنم و همچنین با هیات مدیره هم صحبت کنیم تا در این مورد تصمیمی گرفته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس