کد خبر 418939
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات رخ داده در لیگ یک بیانیه‌‌ای را صادر کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات رخ داده در لیگ بیانیه‌‌ای را در اختیار قرار داد که عیناً در زیر می‌خوانید:

«از مبلغ و تعداد فیش‌های واریزی تا دو طرفه بودن پیامک‌ها و دیگر مدارکی که روز به روز بر حقانیت باشگاه نساجی می‌افزاید و آن را به اثبات می‌رساند.

پس از اینکه باشگاه نساجی مازندران مدارک کامل و محکمه پسندی از جمله پرینت پیامک‌های رد و بدل شده و فیش‌های واریزی را در ربطه با پرونده تبانی لیگ یک به مراجع ذی‌صلاح ارائه کرد و حتی در برنامه نود توسط عادل فردوسی پور مطرح و خوانده شد سایت رسمی باشگاه مس کرمان در اقدامی جالب با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد که از سوی سازمان لیگ نامه‌ای برای باشگاه مس ارسال شد و در آن عنوان شده است که هر باشگاه برای تهیه کتابی در رابطه با تاریخ فوتبال کشور باید مبلغ 5 میلیون پرداخت کند و فیش واریزی که باشگاه نساجی مدعی آن است مربوط به این مسئله است. در ادامه این بیانیه می‌گویند البته پس از چندی اعلام می‌گردد که این یک اقدام کلاهبردارانه بوده است و فردی که این نامه را ارسال کرده است تحت تعقیب می‌باشد و باشگاه مس کرمان خود در این زمینه شکایت دارد.

این در حالی است که فیش های ارائه شده توسط باشگاه نساجی نه یک فیش 5 میلیونی بلکه سه فیش 5، 3 و 2 میلیونی بوده که در مجموع این رقم به 10 میلیون می‌رسد و اساساً ماهیت این فیش‌ها به طور کامل با آنچه دوستان می‌گویند فرق دارد.

در ضمن حتی اگر ادعا باشگاه مس کرمان را بپذیریم سؤالی که مطرح می‌شود این است که وقتی نامه‌ای جعلی با سربرگ جعلی برای باشگاه مس کرمان ارسال می‌شود آیا نباید از فدارسیون فوتبال استعلام بگیرند؟! همچنین زمانی که به گفته خودشان متوجه این کلاهبرداری می‌شوند چرا همچنان و در سه نوبت این پرداختی‌ها ادامه پیدا می‌کند؟!!!

در ضمن چطور ممکن است سازمان لیگ از باشگاه‌های کشور بخواهد چنین مبلغی را که در مجموع به بیش از 400 میلیون تومان می‌رسد برای تهیه کتابی از باشگاه‌ها طلب کند؟!!!

در ادامه بیانیه سایت رسمی مس کرمان در ارتباط با پیامک‌های ردو بدل شده هم می‌گویند: در رابطه با پرینت پیامک‌ها نیز بیان این نکته ضروری است که شماره‌ تلفنی که با آن تماس برقرار شده است شماره‌ای است که از طرف باشگاه مس در اختیار مدیران عامل باشگاه قرار می‌گیرد و طبیعی است که این شماره در اختیار دلالان و افراد فرصت طلب نیز قرار بگیرد و باشگاه مس منکر تماس‌های مشکوک برقرار شده با مدیر عامل این باشگاه از طریق این شماره نمی‌شود اما مطابق همین پرینت‌های موجود هیچ ارتباطی که دال بر همکاری باشگاه مس با این افراد باشد وجود ندارد و این ارتباط‌ها کاملاً یک طرفه بوده است.

در پاسخ به این ادعای مسئولان مس هم باید عنوان کنیم که کافی است تنها یک بار دیگر پیامک‌هایی که در برنامه نود از سوی عادل فردوسی پور خوانده شده است را نگاه کنیم. آنچه را که مجری برنامه نود از روی پرینت‌ها می‌خواند کاملاً مشخص می‌کند که ادعا یک طرفه بودن این پیامک‌ها به هیچ وجه واقعیت ندارد. به طور مثال زمانی که فردوسی پور از روی پرینت‌ها بخشی از پیامک‌ها را می‌خواند، می‌گوید: "انشالله مشکل حل شده برای پرداخت. زمان نداریم و بازی نزدیک است اگر داور وسط همکاری نکرد به داور چهارم فشار بیاور آقای فلانی..." در ادامه فردوسی پور پیامک طرف مقابل را این چنین می‌خواند: " تو توی فوتبال نبودی ما کنار شما هستیم به ما شک نکن ما برایت انجام می‌دهیم"

در پایان ذکر این نکته ضروری است که باشگاه نساجی مازندران همچنان اعتقاد دارد این پرونده که در حال رسیدگی است باید در مسیر قانونی خود پیگیری شود اما سخنان و مطالب عجیب و دور از واقعیت باشگاه کرمانی که هر روز به صورت مداوم ادامه دارد باعث شد تا باشگاه نساجی مازندران برای روشن شدن افکار عمومی بخشی از مدارک را رسانه ای کند تا مشخص شود قسم ابوالفضل دوستان را باید باور کنیم یا دم خروسی که از مدت‌ها پیش نمایان شده است!

در زیر می‌توانید تصاویر فیش‌های مورد نظر باشگاه نساجی را مشاهده کنید:

{$sepehr_album_26738}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس